آتش‌سوزی در سونای خشک در یک ساختمان مسکونی+تصاویر

آتش‌سوزی در سونای خشک در یک ساختمان مسکونی منجر به گرفتار شدن هفت نفر در میان دود و آتش شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ساعت 14:31 پنجشنبه (هفتم تیر جاری) آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان شاهین جنوبی، خیابان پیامبر غربی، خیابان جهاداکبر به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های 27 و 102 این سازمان به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی بهداری؛ افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران، سونای خشک با سازه‌ای از چوب در حمام یک واحد مسکونی به مساحت 100 مترمربع که در طبقه چهارم ساختمان مسکونی پنج طبقه هفت واحدی قرار داشت، به علت نامعلومی دچار آتش‌سوزی شد. 

وی با اعلام اینکه سونا کاملاً شعله‌ور و دود فراوان ناشی از آن به تمام ساختمان مسکونی نفوذ کرده بود، ادامه داد: آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و گاز محل و باز کردن راه دسترسی به آتش، با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی وخاموش‌کننده به خاموش کردن شعله‌های آتش مشغول شدند.

بهداری تصریح کرد: گروه دیگری از نیروهای آتش‌نشانی نیز همزمان با عملیات خاموش کردن آتش به جست‌وجوی ساکنان گرفتار احتمالی در میان دود و آتش پرداختند که موفق شدند سه زن و چهار مرد از ساکنان ساختمان را از میان دود خارج کرده و به سلامت به بیرون از ساختمان انتقال دهند.

این افسر آماده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: با تلاش آتش‌نشانان شعله‌های سرکش آتش در کوتاه‌ترین زمان ممکن خاموش شد؛ در ادامه عملیات نیز دود حاصل از این حریق به وسیله دستگاه‌های فن قوی آتش‌نشانی از داخل ساختمان به بیرون و هوای آزاد تخلیه شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنان، کارشناسان آتش‌نشانی منطقه برای علت‌یابی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید