کی‌روش با این اظهارات کام مردم را تلخ کرد

گرشاسبی: فدراسیون اجازه ندهد زحمات پرسپولیس و برانکو لگدمال شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس به مصاحبه اخیر سرمربی تیم ملی علیه برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کارلوس کی‌روش در یک مصاحبه تلویزیونی باز هم مجدداً علیه برانکو صحبت‌هایی کرد و به سرمربی پرسپولیس حملاتی انجام داد که این موضوع این بار از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس بی‌جواب نماند.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت‌های کی‌روش گفت: در حالیکه این روزها همه از عملکرد تیم ملی در جام جهانی خوشحال هستند اما متأسفانه صحبت‌های کی‌روش خستگی را در تن همه گذاشت و کام همه را تلخ کرد. او اظهارات بدی انجام داد و با بی‌انصافی تمام درباره باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس و آقای برانکو مربی این تیم صحبت کرد که هیچکس انتظار آن را نداشت. او بی‌انصافی کرد که این صحبت‌ها را انجام داد.

وی افزود: ما منتظر بودیم که کی‌روش مصاحبه کند و از باشگاه‌ها قدردانی و تشکر نماید. چرا که بازیکنان داخلی در باشگاه‌های خود آماده شدند و در اختیار تیم ملی قرار گرفتند. ما منتظر بودیم تا کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی از باشگاه‌های ایرانی تشکر کند اما او صحبت‌های دیگری انجام داد. صحبت‌های کی‌روش بی‌انصافی تمام بود و انتظار نداشتیم که او اینگونه صحبت کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود:‌ صحبت‌هایی که کی‌روش انجام داده او ادعا کرده تیم پرسپولیس مانع از فینالیست شدن تیم ملی ایران در جام جهانی شده است! ما نمی‌خواهیم الان موضعی در قبال صحبت‌های کی‌روش در خصوص برانکو بگیریم. چرا که قصد نداریم کام مردم را تلخ کنیم و قضاوت را به مردم می‌سپاریم اما از فدراسیون فوتبال می‌خواهم که به این مسئله ورود کند و اجازه ندهد که سرمربی تیم ملی در حریم باشگاه‌ها دخالت کند. ما نمی‌خواهیم موضعی در این باره بگیریم اما فدراسیون فوتبال باید جلوی این اظهارات را بگیرد. سرمربی تیم ملی نباید در حریم باشگاه‌ها دخالت کند.

گرشاسبی گفت: از فدراسیون فوتبال می‌خواهم که اجازه ندهد زحمات باشگاه‌ها توسط سرمربی تیم ملی لگدمال شود. باشگاه‌ پرسپولیس زحمات زیادی برای بازیکنانش کشیده و ما هزینه‌های مادی  و معنوی زیادی انجام دادیم تا بازیکنان آماده باشند. باشگاه پرسپولیس و سایر باشگاه‌ها زحمات زیادی کشیدند تا بازیکنان آماده‌ای داشته باشیم اما کی‌روش می‌خواهد همه چیز را برای خودش مصادره کند اما اینطور نیست و همه زحمت کشیدند تا تیم ملی در جام ملی عملکرد خوبی داشته باشد. کی‌روش نباید همه چیز را برای خودش مصادره کند وقتی که رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و سایر شخصیت‌های نظام موفقیت‌های تیم ملی را تبریک گفته‌‌اند کی‌روش نباید با این صحبت‌ها و اظهارات کام مردم را تلخ کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید