جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

مارکار آقاجانیان: مردم از عملکرد تیم ملی در جام جهانی راضی بودند

«مارکار آقاجانیان» مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: عملکرد بازیکنان تیم ملی در جام جهانی روسیه و مقابل حریفانی مانند اسپانیا و پرتغال به گونه ای بود که باید واقعا به آنها افتخار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آقاجانیان گفت: اینکه مقابل قهرمان اروپا یک بر صفر تیم ایران عقب باشد ولی نتیجه تساوی را رقم بزند و حتی امکان پیروزی هم داشته باشد، واقعا کار سختی است.

وی گفت: البته ملی پوشان ایران در دیدار گذشته مقابل اسپانیا نیز نمایش خارق العاده ای ارائه کردند و در عین شایستگی شکست خوردند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره خطای رونالدو بر روی «مرتضی پورعلی گنجی» مدافع ایران گفت: وقی داور از ویدئوچک برای ضربه ای آرنجی که کاپیتان تیم پرتغال به پورعلی گنجی زد استفاده می کند، یا ضربه ای زده نشده و اگر زده شده باید رونالدو با کارت قرمز اخراج می شد که داور با تخفیف به او کارت زرد داد.

وی درباره فرصتی که «مهدی طارمی» در دقایق پایانی از دست داد، اظهار داشت: همه بازیکنان در تمام مسابقات فوق العاده بودند و طارمی نیز عملکرد عالی در دفاع و حمله داشت و او می خواست گلزنی کند، ولی نشد.

آقاجانیان با تمجید از «کارلوس کی روش» ادامه داد: در مدت 7 سالی که با کی روش همکاری کردم در کنار آموزش های فنی، درس های زندگی زیادی از او یاد گرفتیم و واقعا او از هر نظر تاثیر به سزایی در ارتقاء تیم ملی داشت. از طرفی زمانی که قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد، هیچ فردی فکر نمی کرد که تیم ایران این گونه بدرخشد و احساس می شد زنگ تفریح تیم های اسپانیا و پرتغال خواهیم بود. اما همه دیدیم که بازیکنان با چه رشادتی مقابل حریفان نامدار خود بازی کردند.

پرتغال و اسپانیا با 5 امتیاز به مرحله حذفی جام جهانی صعود کردند و تیم ملی فوتبال ایران با 4 امتیاز وداع شکوهمندی با جام جهانی 2018 روسیه داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید