جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

یک روزنامه پرتغالی دیدار امشب تیم ملی را پیش بینی کرد

روزنامه رکورد پرتغال با کمک گرفتن از بازی کامپیوتری نتیجه دیدار تیم ملی کشورش با ایران را پیش‌بینی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روزنامه «رکورد» پرتغال در آستانه دیدار ایران با پرتغال با کمک بازی کامپیوتری مشهور(پلی‌استیشن" FIFA 2018 دیدار این دو تیم را شبیه سازی کرده و ترکیب و سیستم بازی و در نهایت نتیجه دلخواه خود را برای این دیدار بیان کرده است.

این روزنامه پرتغالی نوشت: یک بازی دیگر برای تیم ملی در روسیه که با فیفا 18 بررسی شد. این بار تیم ملی پرتغال خیلی خوب دیدار سرنوشت ساز را پشت سر می گذارد. رونالدو به همراه همبازی هایش بدون اینکه به سختی زیاد به شاگردان کی روش غلبه می کند.

این روزنامه پرتغالی سیستم ایران را 4-1-4-1 پیش بینی کرد و ترکیب 11 نفر ایران را این طور بیان کرد: بیرانوند، حاج صفی، پورعلی گنجی، حسینی، رضاییان، عزت اللهی، انصاری فرد، ابراهیمی، طارمی و آزمون.

سیستم پرتغال در این دیدار 4-1-3-2 است و ترکیب 11 نفره آنها به شرح زیر است: پاتریسیو، گوریرو، فونته، په په، سدریک، کاروالیو، کوارشما، فرناندس، مارتینس، رونالدو و سیلوا.

روزنامه پرتغالی نتیجه این دیدار را 2 بر صفر به نفع پرتغال پیش بینی کرده است. البته هیچ کدام از پیش بینی های سابق این روزنامه پرتغالی درست در نیامد چون دیدار پرتغال با مراکش را 3 بر صفر پیش بینی کرده بود ولی دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع پرتغال به پایان رسید و دیدار پرتغال با اسپانیا را نیز با نتیجه 3 بر یک به پرتغال پیش بینی کرده بود ولی این دیدار نیز با نتیجه تساوی 3 ب 3 به پایان رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید