جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

بازتاب رسانه‌های اسپانیایی پس از شکست دادن ایران

رسانه‌‌‌های اسپانیایی به شکست شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل مردان فرناندو هیرو در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی واکنش‌های مختلفی نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشریه مارکای اسپانیا درباره باخت یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل اسپانیا در کازان، نوشته است: اسپانیا اذیت شد اما در نهایت به لطف گل دیه‌گو کاستا که با زانویش به ثمر رساند 3 امتیاز را از آن خود کرد. مردان هیرو برای دفاع از سد دفاع پرتعداد ایران مشکلات زیادی داشت اما در نهایت مزد سختکوشی‌اش را گرفت. کمک داور ویدئویی هم در مورد اسپانیا عدالت را برقرار کرد و گلی ایران که می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند، مردود اعلام کرد. به لطف ارائه فوتبالی بهتر از تیم ملی کشورمان، همه چیز ختم به خیر شد. یک گل شانسی از دیه‌گو کاستا خیال اسپانیا را راحت کرد، اسپانیایی که در نیمه اول خطری دروازه‌اش را تهدید نکرد اما در پایان اذیت شد زمانی که ایران از لاک دفاعی‌اش خارج شد.

در همین حال دیگر نشریه ورزشی معروف اسپانیا، آس نیز درباره باخت تیم ملی ایران مقابل اسپانیا می‌نویسد: راه صعود اسپانیا در جام جهانی هموار شد و اسپانیایی که می‌خواست خودی نشان دهد در نهایت بازی که به اندازه دو بازی بود را برد. نیمه اول ایران یک بازی غیرقابل تحمل و کسل کننده بود که در آن حملات اسپانیا به خودرو زرهی ایران بی‌نتیجه بود. در نیمه دوم یک شوت غیرقابل تصور و خطرناک دروازه اسانیا را تهدید کرد اما ایران‌ها با آخرین توپ سرگردان در یک ریباند به گل تبدیل شد. ایران نمی‌خواست زیبا بازی کند اما به دنبال تاریخ‌سازی بود و شیوه بازی‌اش به شدت آزار دهنده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید