گزارش فاکس اسپورت از شرایط تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸؛

چشمی نتوانست جانشین خوبی برای جلال حسینی باشد

شبکه فاکس اسپورت از وضعیت نامساعد تیم ملی فوتبال ایران برای آمادگی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گزارش نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شبکه فاکس اسپورت درباره ۵ نماینده آسیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گزارشی را نوشت و عنوان کرد که آرزوی نمایندگان آسیا در جام جهانی به کجا کشیده می شود.

این شبکه درباره ایران نوشت: ایران برای رسیدن به مرحله بعد رقابت ها باید از سد اسپانیا و پرتغال بگذرد. قوی ترین تیم آسیا باید به بهترین شکل ممکن خودش را برای جام جهانی آماده کند ولی بازی های تدارکاتی ایران به خوبی پیش نرفت و این تیم با بحران مواجه شد.

همه چیز پس از چشم پوشی و خط زدن سید جلال حسینی، رهبر خط دفاعی ایران آغاز شد. پس این اتفاق اعلام ترک تیم ملی ایران از سوی کی روش پس از جام جهانی مطرح شد.

بازی دوستانه ایران با یونان در ترکیه به دلیل مشکلات سیاسی لغو شد و دیدار با تیم ملی کوزوو جایگزین این بازی شد ولی به دلیل درخواست برگزاری این دیدار در پشت درهای بسته از سوی ایران فدراسیون کوزوو زیربار نرفت و این دیدار هم لغو شد. تیم ملی ایران تنها یک بازی پیش رو دارد و آن با لیتوانی است و پس از آن به استقبال اولین بازیش در جام جهانی مقابل مراکش خواهد رفت.

مشکلاتی که باید بررسی شوند: تنها بازی جدی ایران مقابل ترکیه بود که با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. علی بر نتیجه پس از این سوالات زیادی مطرح شد که باید جواب داده شوند. کی روش انتخاب هایی را برای تیم ملی داشت و در این دیدار با روزبه چشمی که جانشین حسینی شده بود، کارش را آغاز کرد ولی او خوب عمل نکرد. از مسعود شجاعی که یک مهاجم است در پست هافبک دفاعی استفاده کرد. البته هیچ شکی نیست که تیم ملی ایران بازیکنانی خوبی دارد ولی سوال مهم این است که مربی چگونه می تواند یک سیستمی انتخاب کند تا باهم به صورت متحد کار کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید