در گفت و گو با جی پلاس؛

پیش بینی مجتبی عابدینی از نتیجه شمشیربازی ایران در بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا

ملی‌پوش شمشیربازی ایران می‌گوید امیدوار است تیم ایران در مسابقه‌های قهرمانی آسیا حداقل سه مدال رنگارنگ را کسب کند.

لینک کوتاه کپی شد

مجتبی عابدینی ملی‌پوش شمشیربازی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ اظهار کرد: ماه مبارک رمضان است و این ماه جزو مقدسات ما حساب می‌شود. من بیشتر مدال‌های خود را در این ماه کسب کردم. خوشحالم که در این ایام با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی هم دیدار داشتم و هم‌کلامی و هم صحبتی با ایشان باعث خشنودی بنده بود. این دیدار انگیزه خاصی به من داد.

او درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد شمشیربازی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: ما سه مسابقه بسیار مهم پیش رو داریم. سه مسابقه از 25 خرداد، 25 تیر و 25 مرداد به بعد داریم. این مسابقه‌ها قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی هستند که باید با قدرت در آن‌ها حاضر شویم. هر سه این مسابقه‌ها برای ما مهم است. در بازی‌های آسیایی 2014 موفق به کسب مدال نقره در بخش تیمی شدیم و الان به دنبال تبدیل کردن آن به مدال طلا هستیم.

عابدینی ادامه داد:‌ من به دنبال کسب مدال طلا در این مسابقه‌ها هستم و امیدواریم در بخش تیمی نیز مدال نقره ما تبدیل به طلا شود. همچنین باید در مسابقه‌های جهانی و قهرمانی آسیا نیز تمام تلاش خود را انجام دهیم تا دست پر و با مدال از میدان خارج شویم. امیدوارم قهرمانی آسیا حداقل برای ما سه مدال را در پی داشته باشد. من آینده روشنی را برای شمشیربازی می‌بینم.

دیدگاه تان را بنویسید