رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا

پایان کار نوجوانان جودوکار ایرانی با نشان برنز شجاعی

در پایان رقابتهای قهرانی نوجوانان آسیا، پرونده جودوکاران کشورمان با یک نشان برنز بسته شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در روز پایانی هشتمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا در شهر بیروت کشور لبنان 7 جودوکار کشورمان در بخش دختران و پسران روی تاتامی رفتند و تیم کشورمان با ابوالفضل شجاعی به یک نشان برنز رسید.

ابوالفضل شجاعی در وزن منهای 90 کیلوگرم پس از استراحت در گام نخست، حریف لبنانی را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر جودوکار ازبک راهی نیمه نهایی شد.

شجاعی در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به جودوکار قزاق واگذار کرد و با پیروزی برابر امیر حسین چراغ فرخان دیگر نماینده کشورمان در دیدار رده بندی به نشان برنز رسید.

امیر حسین چراغ فرخان نیز ابتدا جودوکار کشور میزبان را ایپون کرد و سپس مغلوب چین تایپه شد، وی در جدول شانس مجدد حریف مغولستانی را ایپون کرد و با قبول شکست برابر شجاعی در جای پنجم ایستاد.

در وزن منهای 73 کیلوگرم، امیر حسین ملک زاده، در مبارزه ای نزدیک نتیجه را به حریف مغولستانی واگذار کرد، این جودوکار مغول در این وزن قهرمان شد.

در وزن به اضافه 90 کیلوگرم، رضا عزیزی در گام نخست مغلوب جودوکار کره ای شد و محمد مهدی راستگر در وقت طلایی نتیجه را به جودوکاری از چین تایپه واگذار کرد.

در وزن منهای 81 کیلوگرم، علیرضا جعفر زاده در گام نخست مغلوب جودوکاری از هندوستان شد.

مارال مردانی در وزن به اضافه 70کیلوگرم دختران، پس از پیروزی برابر جودوکار ازبک مغلوب نماینده کره شد، مردانی در جدول شانس مجدد نتیجه را به جودوکاری از چین تایپه واگذار کرد و پنجم شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید