حاشیه دیدار استقلال و خونه به خونه؛

حضور ۷ هزار تماشاگر در ورزشگاه خرمشهر / آسیب‌دیدگی هوادار استقلال و اعتراض شفر به داور + تصاویر

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تمدید قراردادش با این تیم صحبت‌هایی را با بازیکنان انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کمک داور اول بازی در اواسط نیمه دوم با مصدومیت جزئی مواجه شد که در ادامه با کمک پزشکان تیم فوتبال استقلال توانست به کارش ادامه بدهد.

گویند ورزشگاه تعداد تماشاگران را حدود ۱۵ هزار نفر اعلام کرد.

در اواخر نیمه دوم بازی باز هم شاهد سنگ‌پرانی و همین طور شکستن صندلی‌ها و پرتاب آن‌ها به سمت هواداران استقلال از سوی هواداران بابلی بودیم. البته با توجه به وضعیت جایگاه خبرنگاران بیشتر سنگ‌هایی که بابلی‌ها پرتاب می‌کردند به سمت خبرنگاران می‌آمد.

در بازی امروز شاهد حضور دو جیمی جامپ در فواصل مختلف در میانه زمین بودیم.
در اواخر بازی در حالی که استقلالی‌ها یک فرصت خوب گلزنی را از دست دادند هواداران استقلال نسبت به عملکرد داور اعتراض کردند و با پرتاب بطری و سنگ به زمین اعتراض خود را نشان دادند.

وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه خرمشهر بازی را از نزدیک تماشا کرد.

بعد از پایان بازی، تعداد زیادی از هواداران استقلال و افراد غیر مرتبط به درون زمین آمدند و جو کاملا بی‌نظمی بر ورزشگاه حاکم شد.

دیدار تیم‌های استقلال و خونه به خونه بابل در حالی برگزار شد که پیش‌بینی می‌شد با توجه به حوادث دقایق ابتدایی مسابقه تماشاگرانی که در کنار جایگاه هواداران خونه به خونه نشسته‌اند با مشکلاتی روبه‌رو شوند.

* یکی از تماشاگران تیم استقلال به دلیل پرتاب سنگ توسط تماشاگران خونه به خونه با آسیب‌دیدگی از ناحیه دست روبه‌رو شد و بلافاصله توسط تیم پزشکی مستقر در ورزشگاه تحت درمان قرار گرفت.

* بعداز گل تیام هواداران تیم استقلال اقدام به آتش‌بازی در ورزشگاه کردند که صحنه‌های عجیبی رقم خورد.

* مهاجم سنگالی تیم استقلال بعد از گل اول از ناحیه مچ پا آسیب دید و جای خود را به علی قربانی داد.

* ورود جیمی‌ جامپ‌های مختلف به درون زمین از ابتدای بازی کار مأموران مستقر در ورزشگاه را سخت کرده و هر لحظه این اقدام تکرار می‌شود.

* در دقایقی پایانی نیمه اول امید نورافکن نسبت به خطای بازیکن خونه به خونه معترض شد و وی را هل داد که داور به این بازیکن کارت زرد نشان داد.

* هنگامی که روزبه چشمی درون محوطه جریمه خونه به خونه سرنگون شد شفر اعتقاد به ضربه پنالتی داشت و به همین دلیل به تیم داوری اعتراض کرد.

نیمه اول دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی شروع مسابقه، سرمربی و سرپرست خونه به خونه به داور معترض شدند. 

* در فهرست ابتدایی که تیم خونه به خونه ارائه کرده بود نام یک بازیکن به نام سعید ذکر شده بود که حتی نام خانوادگی هم نداشت و در نهایت، ناظر مسابقه نام این بازیکن را از فهرست حذف کرد. 

* جام قهرمانی حذفی در کنار زمین در مقابل میز داور چهارم قرار داده شده است. 

* اسکوربورد ورزشگاه زمان مسابقه را نمایش نمی‌دهد فقط دو عدد صفر روی آن درج شده است به رنگهای آبی و قرمز و فقط نتیجه بازی را نمایش می‌دهد. 

* پرچم بزرگی را هواداران استقلال به اهتزاز در ‌آوردند که روی ‌آن نوشته شده بود استقلال قهرمان آسیا.

دیدار دو تیم تا دقیقه ۷ با نتیجه مساوی بدون گل در جریان است. 

حالی که کمتر از سه ساعت به آغاز دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی باقیمانده، حدود 7 هزار نفر در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر حضور پیدا کرده‌اند که همگی آنها طرفدار استقلال هستند.

* بنرهای مختلفی در ورزشگاه دیده می‌شود تا هواداران نشان دهند از چه شهرهایی خودشان را به ورزشگاه رسانده‌اند.

* بازیکنان استقلال بعد از صرف ناهار در یک جلسه کوتاه با وینفرد شفر حاضر شدند. در این جلسه شفر با بیان اینکه با استقلال قراردادش را تمدید کرده، خطاب به بازیکنان گفت: هنوز کارمان تمام نشده و می‌خواهم کنار هم به سمت موفقیت‌های بیشتر حرکت کنیم.

* مامه تیام به همراه نورافکن و مهدی قائدی از جمله بازیکنانی بودند که بعد از رسیدن اتوبوس استقلالی‌ها به ورزشگاه از زمین چمن بازدید کردند.

* هواداران استقلال با دیدن تیام به شدت او را مورد تشویق قرار دادند و این مهاجم سنگالی مقابل تماشاگران تیمش تعظیم کرد.

* مهدی قائدی که با وجود مصدومیت استقلال را در این سفر همراهی کرده است به همراه مسئول کانون هواداران دور تا دور ورزشگاه را چرخید و به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

* کولی، دستیار شفر ضمن اینکه از جو ورزشگاه فیلم می‌گرفت با حرکات جالب توجه خود سعی می‌کرد تماشاگران را به وجد بیاورد و در این کار نیز بسیار موفق نشان داد.

* تماشاگران خونه‌به‌خونه حتی در شعارهای ساده خود الفاظ رکیکی را به کار می‌بردند که این مسئله در نوع خود آزاردهنده بود. این در حالی است که هواداران استقلال در مقابل به تشویق تیم نساجی قائمشهر پرداختند.

* بارها از سوی بلندگوی ورزشگاه آهنگ‌های شاد و جنوبی پخش شد و همین مسئله تماشاگران آبادانی و جنوبی را به وجود آورد.

* تماشاگران صنعت نفت آبادان هر چند دقیقه یک بار با به کار بردن الفاظ رکیک علیه علیرضا فغانی شعارهای تندی را سر می‌دادند.

* با اعتراض هواداران استقلال، سکوی قهرمانی که به رنگ قرمز بود، به رنگ آبی تغییر داده شد.

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال پیش از شروع مسابقه به سمت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم خونه به خونه بابل رفت و با آن خوش بش گرمی کرد. 

* نیمکت دو تیم با قرعه‌کشی تعیین شده و هواداران خونه به خونه پشت نیمکت استقلال هستند و هواداران استقلال پشت نیمکت خونه به خونه قرار دارند. 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید