جی پلاس؛

قائمشهر یک گام به خط قرمز نزدیکتر شد/ تماشای خانوادگی بازی امروز نساجی!

دیدار حساس امروز نساجی قائمشهر و راه آهن، به طور زنده از مانیتورهای شهری پخش می شود تا هواداران این تیم به همراه خانواده هایشان بتوانند این مسابقه مهم را تماشا کنند. نساجی یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر است و در هفته پایانی برای کسب یکی از دو سهمیه لیگ هجدهم می جنگد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال (لیگ آزدگان) در حالی عصر امروز (یکشنبه) برگزار می شود که جدال تیم های صعود کننده در اوج حساسیت قرار دارد. تیم های نفت مسجد سلیمان، خونه به خونه و نساجی قائمشهر، شانس اصلی کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر به حساب که در این هفته برای رسیدن به هدفشان تلاش می کنند.

در این میان قائمشهری ها که سال هاست در حسرت داشتن تیم در لیگ برتر به سر می برند، برای اولین بار شانس بسیار زیادی برای لیگ برتری شدند و تمام این شهر فوتبالی در تک و تاب بازی هفته پایانی تیمشان است.

نساجی در این هفته میهمان راه آهن در تهران است. راه آهنی که سقوطش به دسته دوم قطعی شده و دیگر شانسی برای ماندن در لیگ یک هم ندارد!

آخرین خبرها از قائمشهر حاکی از آن است که به دلیل درخواست های مردم و شور و اشتیاق بسیارشان برای این مسابقه، قرار است این مسابقه که از ساعت 17 برگزار می شود، از طریق مانیتورهای بزرگ شهری پخش شود. اتفاقی که باعث می شود هزاران تماشاگر این تیم به همراه خانواده هایشان به تماشای این مسابقه بنشینند. مسابقه ای که می تواند تاریخ ساز باشد و نخستین حضور لیگ برتری این تیم محبوب و قدیمی را به همراه داشته باشد.

این تصمیم امروز در شورای تامین این شهر گرفته شده و قائمشهری ها می توانند دیدار تیمشان را به طور زنده از نمایشگرهای شهری مشاهده کنند.

در دیگر دیدارهای مهم این هفته، خونه به خونه در بابل میزبان برق جدید شیراز است و نفت مسجد سلیمان هم از مس رفسنجان پذیرایی می کند.

به گزارش جی پلاس؛ پیش از دیدارهای این هفته، نفت مسجد سلیمان با 64 امتیاز در صدر قرار داد و خونه به خونه و نساجی با 61 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. 

دیدگاه تان را بنویسید