گزارش کامل جشن قهرمانی پرسپولیس + تصاویر و حاشیه ها

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل سپیدرود رشت 64 امتیاز کسب کرد و به عنوان قهرمانی در لیگ برتر هفدهم دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، پایان رقابت های لیگ برتر با جشن 60 هزار نفری در آزادی. خیلی ها آمده بودند، خیلی ها پشت درهای بسته ماندند و آنها که در خانه ماندند هم بدون شک دلشان در آزادی بود. جایی که از پیشکسوتان پرسپولیس گرفته تا هانی و هانا نوروزی هم حضور داشتند. فرزندان کاپیتان فقید پرسپولیس که امسال هم مثل سال قبل جایش در ورزشگاه خالی بود. اما تفاوتی که امسال داشت این بود که این بار کسی بد قولی نکرد، مسئولان پرسپولیس یادشان نرفت و رفقای بابا فراموش نکردند که در زمان بالا بردن جام هانی نوروزی ای هم هست که از شمال آمده بود تا به جای پدرش جام قهرمانی را بالای سرش ببرد. لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس تمام شد و از فردا دوباره روز از نو و روزی از نو. دوباره بازار گرمی های خیلی از بازیکنان، دوباره وعده وعیده ها برای تمدید قرارداد و دوباره دلنگرانی های هواداران برای ستاره ها. لیگ برتر تقریبا سه ماه تعطیل شد و از امروز قلب همه کسانی که عشق فوتبال هستند برای یک تیم خواهد تپید،برای ایران در جام جهانی و برای حضور موفق این تیم در تقابل با ابرقدرت های جهان.فوتبال ادامه دارد درست مثل زندگی.

حاشیه های جشن قهرمانی پرسپولیس

* فردی که خود را شبیه لیونل مسی می‌داند در ورزشگاه آزادی حاضر شد تا بازی پرسپولیس را تماشا کند.

* هانی نوروزی فرزند مرحوم هادی نوروزی در اردوی پرسپولیس حاضر شد و از سوی مادرش در اختیار بازیکنان و مهرداد میناوند قرار گرفت تا همراه سرخ‌پوشان به وزرشگاه آزادی بیاید.

* رضا نورمحمدی بازیکن سابق پرسپولیس که به سپیدرود پیوسته درباره حضور هانی نوروزی در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: این بهترین اتفاقی است که امروز می‌توانست رخ دهد و واقعاً از شنیدن این موضوع خوشحالم، دست پرسپولیسی‌ها درد نکند که پسر هادی نوروزی را فراموش نکردند.

1

* وزیر ورزش و جوانان برای تماشای بازی پرسپولیس و سپیدرود رشت و اهدای جام قهرمانی سرخپوشان پایتخت وارد ورزشگاه آزادی شد. مسعود سلطانی فر اواخر نیمه نخست دیدار امشب همراه با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال وارد ورزشگاه آزادی شد.

2

 

* در دقایق پایانی بازی دو نفر از هواداران وارد چمن ورزشگاه آزادی شدند. یکی از آنها سمت نیمکت سپیدرود رشت رفت و علی کریمی را در آغوش گرفت و نفر دوم هم سمت علیرضا بیرانوند رفت. هر دو هوادار توسط نیروی انتظامی به بیرون از زمین هدایت شدند.

* عوامل اجرایی جشن قهرمانی پرسپولیس از دقیقه 70 کنار زمین حضور داشتند تا مقدمات برگزاری این مراسم را فراهم کنند.

* حضور پرشمار نیروهای انتظامی برای کنترل نظم و امنیت جشن قهرمانی چشمگیر بود.

* کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس بلافاصله پس از اتمام بازی به رختکن رفتند تا خودشان را آماده جشن قهرمانی کنند. 

* علی کریمی پس از پایان بازی هم مورد تشویق هواداران قرار گرفت و سپس چمن ورزشگاه را ترک کرد.

*جشن قهرمانی پرسپولیس در حالی برگزار می شود که تمام مساحت چمن آزادی و محوطه پیست دومیدانی را بنرها و پرچم های بزرگی از اسپانسر جشن قهرمانی پوشانده است و خبری از طراحی زیبا نیست!

پس از آنکه سعید فتاحی خبر خروج رئیس فدراسیون فوتبال از ورزشگاه آزادی را داد شایعه ای عجیب درباره قهر وی با وزیر ورزش و همچنین وخیم بودن حال عمومی مهدی تاج دهان به دهان چرخید که عصبانیت شدید سعید فتاحی را به همراه داشت. او خواهان این شد تا هرچه زودتر چنین خبرهایی تکذیب شود.

مسعود سلطانی فر همراه با هانی نوروزی وارد چمن ورزشگاه آزادی شد تا جشن قهرمانی پرسپولیس رسما آغاز شود. مسعود سلطانی فر قرار است جام قهرمانی پرسپولیس در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال را به فرزند کاپیتان فقید این تیم اهدا کند. حمیدرضا گرشاسبی نیز همراه با سلطانی فر و هانی نوروزی کنار جمن آزادی حضور داشت.

* علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نخستین بازیکن این تیم بود که کنار زمین حاضر شد و با دوربین های تلویزیونی مصاحبه کرد. وی سپس همراه با هواداران پرسپولیس به خواندن سرودهای قهرمانی مشغول شد اما بلافاصله از وی خواستند تا دوباره به رختکن پرسپولیس برود تا با تیم بالا بیاید.
* پیش از ورود بازیکنان پرسپولیس، از تیم داوری بازی امروز پرسپولیس و سپیدرود رشت توسط وزیر ورزش و جوانان تقدیر شد. سیدمهدی سیدعلی داور این دیدار بود که به همراه همکارانش از مسعود سلطانی فر مدال یادبود گرفتند.
* در حالی که مجری برنامه جشن قهرمانی در حال خواندن اسامی بازیکنان پرسپولیس بود خبری از آنها نبود. همین امر سبب شد تا معرفی بازیکنان پرسپولیس برای حضور بر روی سکوی قهرمانی این تیم با تاخیر روبرو شود.
* تاخیر در ورود بازیکنان پرسپولیس سبب تغییر برنامه در جشن قهرمانی شد. همین موضوع چندان به مذاق هواداران حاضر در ورزشگاه خوش نیامد و آنها به هو کردن مشغول شدند!

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس اولین نفری بود که تونل جایگاه قهرمانی را طی کرد. بیرانوند پس از ورود به زمین روی پرچم پرسپولیس بوسه زد. همچنین بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان دوم پرسپولیس نیز با پرچم کشورش کرواسی بر روی سکوی قهرمانی قرار گرفت.

*سید جلال حسینی آخرین بازیکنی بود که مدال قهرمانی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را بر گردن انداخت و کاپیتان پرسپولیس سپس هانی نوروزی را روی سکو برد تا وی جام قهرمانی را بالای سر بگیرد.

بازیکنان پرسپولیس که روی سکوی قهرمانی قرار گرفته بودند گوشی های همراه خود را در دست داشتند و مشغول گرفتن عکس یادگاری شدند.

*سیدجلال حسینی که برای گرفتن جام قهرمانی روی سکو رفته بود هانی نوروزی را به همراه خود برد تا جام از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به هانی نوروزی اهدا شود. نوروزی که سال گذشته با بی مهری هایی مواجه شده بود جام قهرمانی را بالای سر برد.

*درحالی که تماشاگران به خاطر تاخیر در شروع مراسم ابتدا مسئولان برگزاری را هو کردند، با شروع مراسم اهدا جام آتش بازی خوبی صورت گرفت که بر زیبایی های مراسم افزود اما افسوس که بازهم حضور افراد متفرقه و پرتعداد در کنار زمین زیبایی ها را کاهش داد.

1234567

دیدگاه تان را بنویسید