گزارش جی پلاس؛

فهرست تیم ملی فوتبال کی بسته می‌شود؟

تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه موظف به اعلام فهرست اولیه بازیکنان خود برای حضور در جام جهانی روسیه هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ کارلوس کی روش در نشست خبری بازی با سیرالئون اعلام کرد که 60 درصد از بازیکنان ایرانی حاضر در جام جهانی را لژیونرها تشکیل می‌دهند و ما بقی بازیکنان از لیگ برتر انتخاب خواهند شد.

این اظهارنظر کی روش مربوط به فهرست 23 نفری تیم ملی برای جام جهانی است اما پیش از این اعلام این فهرست کادرفنی باید اسامی 34 بازیکن خود را به فیفا معرفی کنند که برای اعلام این لیست کمتر از یک ماه باقی مانده است.

طبق ضرب الاجل فیفا، 15 اردیبهشت آخرین مهلت تیم ملی برای اعلام این فهرست است که همزمان با این تاریخ اردوی تیم ملی هم در تهران شروع می شود.

این در حالی است که مارکار آقاجانیان پیش از نوروز 97 اعلام کرد تعدادی از بازیکنان برای همراهی تیم ملی در بازی با تونس و الجزایر خط می‌خورند که این اتفاق افتاد و با خط خوردن 6 بازیکن (حامد لک، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد عبدالله زاده، امید نورافکن و علی علیپور) نهایتا 28 بازیکن با تیم ملی به خارج از کشور رفتند.

به طور کلی باید گفت کی روش تعداد زیادی از بازیکنان این فهرست را انتخاب کرده اما اخیرا بازیکنان جدیدی مانند داریوش شجاعیان را با یک سال دوری از تیم ملی به اردو دعوت کرده تا شانس مجددی را به این بازیکن بدهد و در صورت موفقیت او را در فهرست اولیه و حتی در فهرست نهایی قرار دهد.

سرمربی پرتغالی در اظهارنظری اعلام کرده بود درهای تیمش به روی هیچ بازیکنی بسته نیست و تا آخرین روز برای انتخاب بهترین بازیکنان مطالعه و بررسی می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید