خسرو حیدری: ندیدم چه اتفاقی باعث درگیری آخر مسابقه شد

مدافع تیم استقلال گفت: بازی استقلال و الهلال از دربی‌های بزرگ آُسیا است و امیدواریم در این بازی بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم .

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ خسرو حیدری در پایان دیدار استقلال در مقابل الریان قطر گفت: بازی خوبی بود و به هواداران به خاطر این برد تبریک می‌گویم. ما بعد از این بازی و قطعی کردن صعود منتظر بازی‌های بعدی هستیم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما خدا را شکر امتیاز را گرفتیم و حالا برای بازی‌های بعدی آماده می‌شویم.

وی در رابطه با اینکه چرا استقلال در نیمه دوم عقب‌نشینی کرد، خاطر نشان کرد: ما عقب نرفتیم الریان هم تیم بسیار خوبی نشان داده و آنها قدرتمند هستند. این تیم حملاتی را تدارک دید اما ما عقب ننشستیم و گل دوم را هم به ثمر نشاندیم.

مدافع استقلال در رابطه با دیدار تمیش مقابل الهلال تصریح کرد:‌بازی‌های استقلال و الهلال همیشه جذاب بوده و از دربی‌های بزرگ آسیا است. خدا را شکر با همه قوا به میدان می‌ رویم تا در این مسابقه برنده شویم.

وی در مورد درگیری که در اواخر بازی به وجود آمد، گفت:‌من ندیدم چه شد فقط دیدم داور از صحنه دور بود و پیش آمد و کارت زردی نشان داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید