واکنش برانکو به تهدیدهای پیامکی پدر سردار آزمون

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در واکنش به تهدیدهای پیامکی پدر آزمون فقط به او گفتم: خسته نباشی!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو در پایان تمرین امروز پرسپولیس گفت: به خاطر همین آفساید ناراحت هستم چون مستقیما روی نتیجه تاثیر گذاشت و با سرنوشت تیم حرفه‌ای ما بازی کرد. متاسفانه کل فصل این اتفاقات تکرار داشته و از حد و مرز گذاشته است.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: 4 پنالتی ما را در دو بازی مختلف نگرفتند و با این شرایط حق دارند ناراحت شوند. بازیکنان ما در تمرینات تمام تلاش خود را می‌کنند اما به یک باره یک نفر سرنوشت را عوض می‌کند. البته به کار خودمان هم انتقاد داریم و اشتباهات فردی و تاکتیکی وجود دارد که باید در تمرینات آنها را برطرف کنیم. ما در دیدار با سایپا در همان 2-3 دقیقه بازی را باختیم.

برانکو در مورد اینکه پدر مهاجم تیم ملی به وی پیامک تهدیدآمیز زده است، گفت: من فقط به او جواب دادم خسته نباشید و چیز دیگری نگفتم.

وی در مورد اینکه دلیل افت گادوین منشا چیست، عنوان کرد: می‌توانم درک کنم او اعتماد به نفسش را از دست داده است. البته زمانی که به پرسپولیس آمد انتظارات از او زیاد بود چون به عنوان آقای گل دوم لیگ به پرسپولیس آمده بود. خودش هم الان ناراحت است و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. البته این موضوع برای هر بازیکنی پیش می‌آید اما او باید برگردد و انتظارات را برآورده کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کی‌روش گفته باید در مورد بازیکنان تعامل کنیم و آیا امیدوارید که بین مربیان باشگاه‌ها و تیم ملی جلسه‌ای برگزار شود، گفت: فکر نمی‌کنم به تعامل و جلسه برسیم. 3 سال است در پرسپولیس هستم و فقط یک بار کمک‌های او در تمرینات ما حضور پیدا کردند.

برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا کیفیت بازیکنان داخلی آنقدر پایین است که کی‌روش به این مسائل پرداخته است، گفت: نه، من برعکس فکر می‌کنم و این موضوع در خیلی از بازی‌ها ثابت شده است. نمی‌دانم آنها چطور به این اطلاعات رسیده‌اند.

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس پرسید استقلال و سایپا از بازیکنان ملی‌پوش خود استفاده کردند و نتیجه گرفتند چرا شما اینکار را نکردید، گفت: استفاده نکردم چون نمی‌دانستم با چه وضعیتی از تیم ملی بازگشته‌اند. 10 روز در تیم ملی بودند وانصاری هنوز احساس درد می‌کند و نمی‌توانستم ریسک کنم.

وی در مورد دیدار با نسف‌قارشی گفت: آنها تیم باکیفیتی هستند و بازی سختی در انتظارمان است و می‌توان گفت به نوعی مرگ و زندگی خواهد بود. آنها انتظار دارند ببرند و هم امتیاز ما و السد شوند. در سال‌های گذشته 9 امتیاز هم برای صعود کافی بود اما شاید امسال 12 امتیاز هم کافی نباشد و ما این شرایط را می‌دانیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت بشار رسن و طاهرخانی برای دیدار با نسف‌قارشی گفت: این دو بازیکن پاسپورت خود را در خانه جا گذاشته بودند که رفتند بیاورند و مشکلی برای حضورشان و جود ندارد.

برانکو در مورد اینکه مسلمان روز گذشته اعلام کرد سپاهان به او پیشنهاد داده اما پرسپولیس این کار را نکرده است، گفت: باشگاه در پروسه پیشنهاد دهی قرار دارد و به زودی برای مذاکره با بازیکنان فراخوان خواهد داد و فعلا به خاطر بازی‌های لیگ و قهرمانی آسیا سرمان شلوغ است و در چند روز آینده وضعیت مشخص خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید