جلوگیری از عرضه 1500 لیتر سرکه غیربهداشتی

تیم ویژه گشت مشترک تعزیرات حکومتی امروز با حضور در تره‌بار مرکزی به یک شکایت در مورد خالص فروشی رسیدگی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  مأموریت امروز تیم ویژه گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیگیری قیمت مرغ و میوه در مبدا بود و به همین منظور تیم ویژه در میدان تره بار مرکزی و سپس در کشتارگاه بهمن حضور یافت.

تعزیرات

 

با حضور تیم ویژه در میدان تره بار مرکزی، موضوع قیمت فروش نارنگی بندری بررسی و مشخص شد که این میوه توسط یک نفر در میدان عرضه می‌شود و نهایت قیمت فروش این نارنگی 8000 تومان بوده است؛ این در حالی است که این میوه با دخالت دلالان واسطه‌ها به قیمت 15 هزار تومان به بازار مصرف می رسد.

تعزیرات

در ادامه، تیم ویژه به یک شکایت مردمی در مورد خالص فروشی در تره بار مرکزی رسیدگی کرد که با توجه به احراز تخلف، فروشنده به پرداخت جزای نقدی و بازگرداندن حق شاکی و همچنین رعایت مصوبه خالص فروشی ملزم شد.

تعزیرات

در حین تشکیل پرونده برای این واحد متخلف، بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت از این حجره مقدار 1500 لیتر سرکه تاریخ مصرف گذشته کشف کردند که این کالاها معدوم شد.

 

در ادامه تیم ویژه گشت تعزیرات حکومتی برای بررسی قیمت مرغ به کشتارگاه بهمن رفت و مشاهده شد که مرغ تنظیم بازار که بنا بود به قیمت هر کیلو 7 هزار تومان عرضه شود امروز (شنبه 4 فرودین ماه 97) به قیمت 6 هزار و 950 تومان عرضه می‌شد.

تعزیرات

 

امید شهرآبادی رئیس شعبه این تیم ویژه گفت: خوشبختانه امروز شاهد بازاری آرام با تخلفات معدود بودیم و در وهله اول سعی‌مان بر این است که تخلفات بدون تشکیل پرونده و با تذکر اصلاح شود.

وی افزود: همکاران تعزیرات حکمتی با همراهی بازرسان و نمایندگان تمامی دستگاه‌های نظارتی تا پایان 15 فرودین ماه سال جاری در طرح نظارت نورزی آماده ارائه خدمات و رسیدگی به تخلفات هستند.

دیدگاه تان را بنویسید