گزارش جی پلاس؛

خط قرمز قطعی کی روش روی سه ملی پوش ذوب آهن؟!

ملی پوشان ذوب آهن مدتی است به تمرینات تیم ملی فوتبال دعوت نمی شوند و همین موضوع موجب نارضایتی برخی از آن ها از کادرفنی و مدیران این باشگاه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بعد از قرعه کشی جام جهانی و رویارویی ایران با قرعه سخت در این مسابقات، کی روش با هماهنگی باشگاه ها و مربیان لیگ برتری، تمرینات یک روزه ای را بعد از هر مسابقه داخلی و خارجی برای ملی پوشان لیگ برتری در نظر گرفت.

این تمرینات با حدود 20 بازیکن داخلی از تیم های استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن، سپاهان، سایپا، فولاد خوزستان و پدیده آغاز شده و ملی پوشان به مدت یک روز بعد از هر مسابقه تمرینات ریکاوری را زیر نظر مربیان تیم ملی پشت سر می گذارند.

در این تمرینات هیچ فشاری به بازیکنان وارد نمی شد و به منظور جلوگیری از فرسودگی روحی – روانی و بدنی بازیکنان، ملی پوشان به اردوی تیم ملی می رفتند.

بعد از گذشت مدتی از برگزاری این تمرینات، امیر قلعه نویی تنها مربی ای بود که نسبت به خستگی بازیکنانش در رفت و برگشت به تهران و اصفهان معترض شد!

بعد از این ماجرا اکبر ایمانی، بازیکنی که اخیرا به جمع شاگردان کی روش اضافه شده بود و به تازگی هم از پدیده به ذوب آهن ملحق شده، با مصدومیت به جمع شاگردان قلعه نویی اضافه شد تا سعید آذری مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه ای تمرینات تیم ملی را زیر سوال ببرد و خواستار این شد که بازیکنانش در ماه های پیش رو که این تیم درگیر لیگ قهرمانان آسیا به تمرینات تیم ملی نروند.

همچنین امیر قلعه نویی، سرمربی این تیم هم در یکی از نشست های خبری عنوان کرد که با کادرفنی تیم ملی صحبت کرده و قرار است بازیکنان در فاصله مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تا دور رفت مرحله گروهی این مسابقات به اردوهای تیم ملی نروند و سپس از سرمربی تیم ملی تقدیر و تشکر کرد.

این در حالی بود که مصدومیت اکبر ایمانی مربوط به تیم باشگاهی اش بود و بدون اطلاع به باشگاهش با مصدومیت به تیم ملی پیوسته بود.

مصاحبه مدیرعامل این باشگاه و اصرار امیر قلعه نویی بر گرفتن بازیکنانش از تیم ملی منجر به این شده که کادرفنی تیم ملی فعلا سه بازیکن این تیم یعنی مرتضی تبریزی، رشید مظاهری و اکبر ایمانی را به تیم ملی دعوت نکنند تا مسابقات باشگاهی به پایان برسد.

به گزارش جی پلاس؛ این موضوع نگرانی سه بازیکن ملی پوش ذوب آهن را به دنبال داشته اما هنوز مشخص نیست کی روش به طور قطعی آن ها را از تیمش بیرون گذاشته یا برای اردوی نوروزی تیمش، می خواهد آن ها را به تیم ملی دعوت می کند. خبرهای غیررسمی از تیم ملی اما حکایت از کشیده شدن خط قرمز همیشگی روی نام این سه بازیکن، البته تا این لحظه را دارد!

اظهارات مدیران و مربیان ذوب آهن در حالی است که در مدت زمان اخیر هیچ کدام از مربیان لیگ برتری مانند شفر و برانکو مخالفتی با برنامه های تیم ملی نداشتند و بعضا آن را موثر هم دانستند. همه بازیکنان حاضر در کمپ تیم ملی از امکانات و شرایط حاکم بر این تمرینات رضایت کامل دارند.

دیدگاه تان را بنویسید