گفت و گوی جی پلاس با زننده تک گل پرسپولیس به پدیده؛

سیامک نعمتی: هنوز با رقبا فاصله داریم اما نباید مغرور شویم/ نیمکت پرسپولیس قوی تر از نفرات اصلی برخی تیم هاست

زننده تک گل پرسپولیس برابر گسترش فولاد تبریز می‌گوید هواداران نگران نتایج این تیم نباشند چرا که با ضریب اطمینان خوبی لیگ را پیش می‌برند و حواسشان به سایر رقبا است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، پرسپولیسی‌ها در هفته بیستم لیگ برتر با تساوی یک بر یک برابر گسترش فولاد تبریز متوقف شدند تا در 5 بازی اخیر خود تنها 9 امتیاز به دست آورده باشند که همین باعث نگرانی برخی هواداران این تیم شد.

هواداران پرسپولیس بعد از جدایی مهدی طارمی از این تیم، نگرانی‌هایی بخاطر خط حمله خود در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشتند تا اینکه در این دیدار با استفاده از زوج علیپور – منشا موفق به گلزنی نشدند و به نگرانی‌ها دامن زده شد.

سرخپوشان در برابر گسترش فولاد، با استفاده از فرصت طلبی سیامک نعمتی، توانستند یک تساوی کسب کنند و با دومین شکست در آزادی به رختکن نروند.

نعمتی در بازی قبل هم ناجی پرسپولیس بود؛ او با استفاده از غفلت مدافع مشکی پوشان، مانع از خروج توپ از زمین شد و با پاس به موقع به امیری و سانتر این بازیکن و ضربه علیپور، پرسپولیس را به یک برد دیگر رساندند.

هافبک جوان پرسپولیس که از تساوی تیمش ناراحت اما از گلزنی خودش خوشحال است، در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ ابراز امیدواری کرد که همچنان بازی های تاثیرگذاری را برای تیمش انجام دهد و در روزهای پر ترافیک لیگ برتر به این تیم کمک کند.

نعمتی درباره تساوی این تیم برابر گسرتش فولاد و فرار از شکست می‌گوید: حملات‌مان بسیار زیاد بود ولی گسترش فولاد تمام بازیکنان خود را در خط دفاع گذاشته بود و در نتیجه کار برای ما سخت شد. اگر می‌توانستیم یک گل به گسترش بزنیم، گل‌های بعدی هم به ثمر می‌رسید.

او با رضایت از بازی خودش گفت: خوشبختانه توانستم حضور مثمرثمری در زمین داشته باشم و روی یکی از موقعیت ها به گسترش گل بزنم و از شکست فرار کنیم. کمترین حقمان در این بازی مساوی بود. خوشحالم هواداران با ناراحتی به خانه نرفتند. هر چند باید بازی را می‌بردیم.

هافبک پرسپولیس درباره ناتوانی تیمش در زدن موقعیت های گل خطرناک تصریح کرد: بعضی‌ روزها هر کاری کنید، موفق به گلزنی نمی شوید. پنج شنبه همه بازیکنان در موقعیت گل قرار گرفتند اما هیچ کدام موفق نبودند. قسمت بود که من گل بزنم و به مساوی برسیم. باید بیشتر از این تلاش و تمرین کنیم تا راحت تر به گل برسیم.

نعمتی درباره روند پرسپولیس در پنج بازی اخیر، خاطرنشان کرد: جای نگرانی وجود ندارد. تیم ما هنوز فاصله خوبی با رقبا دارد و اجازه نمی دهیم به ما نزدیک شوند. البته اینطور نیست که از رقبا غافل شویم و غرور ما را بگیرد اما با ضریب اطمینان خوبی کار را پیش می‌بریم.

هافبک سرخپوشان تهرانی با اشاره به تاثیرگذاری بازیکنان تعویضی در بازی‌های اخیر این تیم به جی پلاس گفت: نیمکت پرسپولیس از نقاط قوت تیم است و بازیکنانش همیشه به کار تیم آمده اند. نیمکت نشینان ما از بازیکنان اصلی سایر تیم‌ها هم آماده‌تر هستند. خوشحالم که این تاثیرگذاری در زمین و روی نیمکت دیده می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید