گزارش جی پلاس؛

نظرسنجی وزارش ورزش با 61 درصد ناراضی از وضع دیپلماسی، غیب شد! / عکس

وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب، زمانی که نارضایتی مخاطبانش را در دیپلماسی ورزشی در بخش فوتبال دید، نظرسنجیی که روی خروجی کانال رسمی‌اش قرار داده بود را برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پانزدهم آذرماه پس از انجام قرعه‌کشی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا،‌ ویندزور جان - دبیرکل AFC اعلام کرد که دیدار تیم‌های ایرانی و عربستان در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود.

این صحبت‌های دبیرکل AFC در حالی بود که حدود دو هفته قبل از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که هیات رئیسه AFC رای به برگزاری دیدارها به صورت رفت و برگشت داده و تیم‌های ایرانی و عربستانی در ورزشگاه خانگی‌شان به مصاف هم می‌روند.

این اتفاق، انتقادات زیادی را به عملکرد فدراسیون فوتبال در بحث دیپلماسی بین المللی وارد کرد. در همین شرایط بود که مسئولان فدراسیون همچنان تاکید داشتند بازی‌های تیم‌های ایرانی و عربستانی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. برای مثال علی کفاشیان - نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اینفانتینو - رئیس فیفا طرفدار میزبانی ایران است اما ماجرا جایی جالب شد که رئیس فیفا برای دیدار با رؤسای فوتبال عربستان به این کشور رفت تا فضای داخلی به طور کامل علیه فدراسیون فوتبال ایران و وزارت ورزش شود!

پس از ایجاد این جو منفی، کانال تلگرامی رسمی وزارت ورزش و جوانان اقدام به گذاشتن نظر سنجی کرد. در این نظر سنجی سوال شده بود: " آیا از نتایج دیپلماسی ورزشی برای فوتبال  ملی و باشگاهی ایران راضی هستید؟ " و از مخاطبان این کانال خواسته شد تا به یکی از سه گزینه "بلی"، "خیر" و "نظری ندارم" رأی بدهند.

اما نکته عجیب این است که با گذشت کمت از یک ساعت، این نظرسنجی خروجی این کانال رسمی برداشته شد. مخاطبان کانال رسمی وزارت ورزش و جوانان پیش از اینکه نظرسنجی از خروجی این کانال برداشته شود،‌ حدود 60 درصد به گزینه "خیر" رای داده بودند که نشان‌دهنده نارضایتی آن‌ها بود.

دیدگاه تان را بنویسید