چراغ عمر راوی کتاب "وقتی مهتاب گم شد" به خاموشی گرایید

جانباز هشت سال دفاع مقدس، علی خوش لفظ به جمع دوستان شهیدش پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جامعه جی پلاس، "علی خوش‌لفظ"، جانباز سرافرازی که سال های بعد از جنگ را با تحمل دردها و رنج های بسیار گذرانده بود، به خیل شهدا پیوست.

پیکر پاکش فردا ساعت ۹:۳۰ از مقابل حوزه هنری تشییع و سپس برای تدفین به همدان منتقل می شود.

شهید خوش لفظ راوی کتاب تحسین شده «وقتی مهتاب گم شد» بود که تقریظی بر این کتاب از سوی رهبر انقلاب نوشته شد.

متن تقریظ به شرح زیر است:

«بسم ‌الله‌ الرحمن ‌الرحیم

بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین (علیه‌السلام)؛ یاوران دین خدا و آن‌گاه مادران؛ مردآفرینان شجاع و صبور و آن‌گاه فضای معنویت و معرفت؛ دل‌های روشن، همت‌ها و عزم‌های راسخ؛ بصیرت‌ها و دیدهای ماورائی. این‌ها و بسی جویبارهای شیرین و خوشگوار دیگر از سرچشمه این روایت صادقانه و نگارش استادانه، کام دل مشتاق را غرق لذت می‌کند و آتش شوق را در آن سرکش‌تر می‌سازد.

راوی، خود شهیدی زنده است. تنِ به‌شدت آزرده او نتوانسته از سرزندگی و بیداری دل او بکاهد و الحمدلله ربّ العالمین نویسنده نیز خود از خیل همین دلدادگان و تجربه‌دیدگان است. بر او و بر همه آنان گوارا باد فیض رضای الهی؛ ان‌شاء‌الله. درباره نگارش این کتاب، آنچه نوشتم کم است؛ لطف این نگارش بیش از این‌هاست. مقدمه کتاب یک غزل به تمام معنی است.».

این کتاب که به قلم حمید حسام است پیش از آنکه شرح زندگی علی باشد روایتی از واقعه ای تاریخی است که باعث تغییر سرنوشت جمع وسیعی از مردم ایران شد.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید