گزارش جی پلاس از دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر آفتاب

یک رنو بیش از همه توجه مردم را به خود جلب کرد + عکس

شرکت خودروسازی رنو فرانسه با ارائه بهترین محصولات خود در دومین نمایشگاه خودرو تهران 96، با ارائه اتومبیل فرمول یک و مگان 2018 بیشترین توجهات را به خود جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ شرکت خودروسازی رنو فرانسه با ارائه محصولات جدید خود در دومین نمایشگاه خودروی تهران، توانسته نگاه قشر جوان را به خود جلب کند.

این شرکت از جدیدترین مدل خودروی مگان با نام مگان 2018 که در ایران نام بسیار آشنایی است، رونمایی کرده و به عنوان یک خودروی سدان و خانوادگی، علاقه مندان زیادی به تماشای این اتومبیل ایستاده بودند.

مگان 2017

رنو همچنین از خودروی شانسی بلند کولیوس نیز رونمایی کرد. این خودرو در چندین رنگ مختلف در غرفه رنو ارائه شده بود و به عنوان بزرگترین خودروی این شرکت خودنمایی می کرد.

همراه با این دو خودرو، رنو خودروی تالیسمان که در یکی، دو سال گذشته در ایران ارائه شده و تاکنون توانسته به خوبی از اعتبار این شرکت معتبر فرانسوی دفاع کند را بار دیگر به نمایش گذاشته است.

تالیسمان

در بخش دیگری از غرفه رنو، خودرو نیم شاسی داستر در طرحی بسیار زیبا و چشم گیر خودنمایی می کرد.

داستر

اما چشم گیرترین خودرو این دوره از نمایشگاه خودروی تهران متعلق به خودروی فرمول یک رنو بود! این خوردو که با رنگ قالب زرد و مشکی در بخش اصلی غرفه قرار گرفته، بیشترین مخاطبان را به خود جلب کرد و به کسانی که تصاویر زیبایی از خودروی فرمول یک رنو تهیه کنند، به قید قرعه بیلت حضور در مسابقات فرمول یک اعطا می شد.

رنو فرمول یک

رنو فرمول یک

حضور رنو در نمایشگاه در حالی بود که محصولات دیگری از این خودروساز که به صورت مشارکتی با شرکت های دیگر ساخته می شود، در غرفه رنو حضور نداشتند اما در عوض در غرفه محصولات ایرانی، این خودروها مانند ساندور ساده و L90 دیده می شد.

ظاهرا نام و آوازه رنو در کنار محصولاتی که این شرکت فرانسوی در ایران ارائه کرده، جمعا به افزایش بازدید مخاطبان از غرفه این شرکت انجامیده و آنها می توانند به خواسته های خود از حضور در نمایشگاه تهران دست یابند.

دیدگاه تان را بنویسید