مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به جی پلاس خبرداد:

تعریض جاده کمربندی چیتگر- شهریار تا دهه فجر زمان می‌برد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: کار دیوار چینی جاده چیتگر به شهریار، زمان بر است و اتمام آن تا دهه فجر طول خواهد کشید.

لینک کوتاه کپی شد

نادر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار جی پلاس با بیان اینکه  ناتوانی فرمانداری شهریار در تامین اعتبار این پروژه در طی سالهای اخیر موجب طولانی شدن روند تعریض جاده کربندی چیتگر شده است اظهار کرد: در نهایت اداره راه و شهرسازی استان تهران  با تامین منابع  کار ساخت پروژه چیتگر را دنبال خواهد کرد.

وی اعلام کرد: البته کار تامین اعتبار پروژه تعریض کمربندی چیتگر هنوز کاملا محقق نشده است اما وزارت راه و شهرسازی در صدد تامین اعتبار است به همین دلیل پروژه با سرعت کمتری دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران  در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در تعریض جاده چیتگر وجود دارد اظهار کرد: نبود شانه خاکی در بخش های از این جاده موجب شده تا کار به شکل دیوار چینی و با صرف هزینه بیشتر و البه زمان طولانی تر دنبال شود .

وی در گفت وگو با جی پلاس با اشاره به انجام نیمی از پروژه تعریض افزود: همکاری دستگاه‌های مرتبط با راهها  در حل و یا کاهش مشکلات ترافیکی نقش مهمی دارد  و می‌تواند  از بار ترافیکی این جاده بکاهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید