در گفتگو با جی پلاس؛

حشمت مهاجرانی: ابراهیم آشتیانی از هم نسل هایش جلوتر بود/ او مدرن بازی می‌کرد

سرمربی سابق تیم ملی ایران درگذشت ابراهیم آشتیانی را یک ضایعه بزرگ برای فوتبال ایران دانست. او می‌گوید آشتیانی علاوه بر مسائل فنی در بحث رفتاری هم سرآمد همه بازیکنان بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ صبح امروز (سه شنبه) ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در 71 سالگی در بیمارستان دارفانی را وداع گفت.

او در دوران بازیگری خود به همراه تیم ملی ایران دو بار قهرمان آسیا شد و چهار بار هم به همراه شاهین و پرسپولیس در مسابقات باشگاه های تهران جام قهرمانی را بالای سر برد.

حشمت مهاجرانی، سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 و قهرمانی ایران در آسیا در سال 1976 در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درگذشت ابراهیم آشتیانی را ضایعه بزرگی برای فوتبال ایران دانست. او در حالی که از شنیدن خبر درگذشت آشتیانی اشک می‌ریخت، اظهار کرد: درگذشت او را به خانواده آشتیانی و جامعه فوتبال تسلیت می گویم. ابراهیم فوتبالیست اخلاق مداری بود. خدا او را بیامرزد. کسی یک نقطه ضعف اخلاقی از آشتیانی سراغ ندارد. او بازیکن با اخلاقی بود. 35 سال قبل فوتبال را مدرن و پیشرفته بازی می کرد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره درگذشت ناگهانی آشتیانی، گفت: سه ماه قبل که او در بیمارستان بستری بود، به همراه حمید استیلی به عیادتش رفتم و با همسر او صحبت کردم. می دانستم حالش بد است اما فکر نمی‌کردم به این زودی ها از کنار ما برود. او آدم بسیار خوبی بود. 71 سال این روزها سنی نیست. قبل از بیماری، سرحال بود. هیچ وقت ابراهیم را فراموش نخواهم کرد. او به خاطر خصوصیات اخلاقی‌اش در بین فوتبالی‌ها معروف بود.

او درباره بازگشتش به تهران هم به جی پلاس گفت: به تازگی از آمریکا به امارات آمده بودم. صبح شما به من پیام دادید و یک ساعت قبل هم حسین کلانی و حمید استیلی این ضایعه تلخ را به من گفتند. هنوز باورم نمی شود ابراهیم را از دست دادیم.

مهاجرانی گفت: ابراهیم و من دوره کوتاهی هم دوره بودیم. او در پرسپولیس و من در پاس بازی می کردیم. خدا او را رحمت کند. مرحوم اسداللهی می‌گفت ابراهیم تنها فوتبالیستی است که مدرن بازی می کند و از هم نسل‌های خود جلوتر است.

دیدگاه تان را بنویسید