هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

از اولین باخت جادوگر در لیگ تا توقف صدرنشین مقابل یاران دایی/ جدول لیگ

هفته هفتم لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار دیگر در شهرهای مختلف پایان یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید.

**تراکتور سازی یک - پدیده 2

 تیم‌های تراکتورسازی و پدیده از ساعت 17:45 امروز (جمعه) در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک تیم میهمان خاتمه یافت.

محمد قاضی در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی و محمدرضا خانزاده در دقیقه 84 برای پدیده گلزنی کردند تا تراکتورسازی در تنها سه دقیقه، بازنده این دیدار شود. پنالتی دقیقه 1+90 محمد ایران‌پوریان هم نتوانست مانع از شکست سرخپوشان تبریزی شود.

پدیده با این پیروزی، انتقام شکست مقابل تراکتورسازی در جام حذفی را هم گرفت تا با 14 امتیاز بالاتر از پرسپولیس در رده دوم جدول بایستد.

حمید حاج‌ملک کار قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او به علی طاهران و محمد نادری از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد و محمدرضا خلعتبری را هم با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد.

**سایپا یک - پارس جنوبی جم یک

تیم‌های سایپا و پارس جنوبی از ساعت 18:30 امشب (جمعه) در چارچوب هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این مسابقه محمدرضا سلیمانی در دقیقه 86 برای سایپا گلزنی کرد و وحید حمدی‌نژاد در دقیقه 3+90 با گلزنی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

حسین زرگر داور این مسابقه، میثم نقی‌زاده، مجید علیاری و حامد نورمحمدی از پارس جنوبی و علی شجاعی، آرش رضاوند و محمد دانشگر از سایپا را با کارت زرد جریمه کرد.

**پیکان 3 - نفت طلاییه یک

دیدار تیم‌های پیکان و نفت طلاییه امروز (جمعه) از ساعت 18:30 در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که در پایان این دیدار تیم پیکان موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل میهمان خود به برتری برسد.

در ابتدای این دیدار عیسی‌ آل‌کثیر در دقیقه سه تیم نفت را پیش انداخت، اما در ادامه محمد‌صادق بارانی در دقیقه 26 و مرتضی آقاخان در دقایق 33 و 78 سه بار برای تیم پیکان گلزنی کردند تا شاگردان جلالی به سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر دست یابند. گل اول آقاخان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

مهدی مرجان‌زاده داور این دیدار به مرتضی آقاخان از تیم پیکان کارت زرد نشان داد.

** صنعت نفت آبادان صفر - فولاد خوزستان یک

 تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد‌ خوزستان از ساعت 19 امروز (جمعه) در چارچوب هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی آبادان  به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر فولادی‌ها به اتمام رسید.

 

در این دیدار علی اصغر عاشوری موفق شد تک گل بازی را در دقیقه 24 وارد دروازه نفتی‌ها کند. مهدی رحیم‌زهیوی، احمد عبدالله‌زاده، سینا مریدی و آرش افشین از تیم فولاد و مگو باتیستا از تیم صنعت نفت در این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار را سیدمهدی سیدعلی برعهده داشت.

جدول لیگ برتر در پایان هفته هفتم 

جدول

دیدگاه تان را بنویسید