گزارش اختصاصی جی پلاس از واکنش رییس فدراسیون دوومیدانی به نامه رکورددار دوهای استقامت بانوان

نامه ای که توسط رییس فدراسیون پاره شد

رییس فدراسیون دوومیدانی در واکنش به رکورددار دوهای استقامت بانوان نامه درخواست پاداش او را پاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در روزهای اخیر اتفاق های عجیب در فدراسیون دوومیدانی و البته از سوی فدراسیون و ورزشکاران کم رخ نداده است اما یکی از آخرین وقایع اخیر این فدراسیون پاره کردن نامه یکی از دوومیدانی کاران توسط رییس فدراسیون است.

پریسا عرب رکورددار دوهای 5 و 10 هزارمتر بانوان ایران روز گذشته طی نامه ای درخواست خود را برای پرداخت شدن پاداش هایش جهت شکستن رکوردهای ایران به رییس فدراسیون داده است اما در کمال تعجب مجید کیهانی این نامه را پاره کرده است.

پریسا عرب در گفت وگوی اختصاصی با جی پلاس درباره این اتفاق گفت: برای پرداخت پاداش شکستن رکوردهایم به آقای کیهانی رییس فدراسیون نامه نوشتم و دیروز (شنبه) به فدراسیون رفتم اما آقای کیهانی نامه درخواستی من را در حضور نایب رییس بانوان خانم بهزادی پاره کرد.

عرب ادامه داد: آقای کیهانی به من گفتند این نامه را باید هیات  به فدراسیون بزند و از این طریق باید پیگیر باشی. در هرصورت نباید این برخورد با من صورت می گرفت و حتی اگر شیوه پیگیری من درست نبود نباید نامه درخواستی من را پاره می کرد.

رکورددار دوهای استقامت بانوان ایران گفت: سال گذشته از طرف هیات تهران پیگیری کردم اما بازهم پاداش رکوردهای ملی من پرداخت نشد. من دو سال است که پشت سرهم رکورد می زنم و  واقعا از این بی احترامی ناراحت شدم.

او با ابراز ناراحتی از این اتفاق گفت: در این شرایط سخت و بدون داشتن رقیب رکوردهای ایران را جابه جا می کنم ولی اصلا توجهی به من صورت نمی گیرد. دائم از جیب خودم هزینه می کنم و به هیچ مسابقه برون مرزی هم اعزام نمی شوم.

مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی دراین باره به جی پلاس گفت: همه مکاتبات و درخواست های ورزشکاران از طریق هیات صورت می گیرد و خانم عرب بارها بدون اینکه هیات استان در جریان باشد مستقیما به فدراسیون نامه زده و ما بارها این موضوع را به او تذکر دادیم. این درست نیست که یک ورزشکار هیات استان خود را دور بزند و البته هر درخواستی هم شیوه خاص خود را دارد.

کیهانی ادامه داد: تمام پاداش ها و حق و حقوق ورزشکاران از سوی فدراسیون پرداخت می شود و ما تمام تلاش خودمان را انجام دادیم و می دهیم تا هرکسی حق خودش را بگیرد. اما هیات استان جایگاه خود را دارد و باید شان و منزلتش حفظ شود. من به خانم عرب گفتم تمریناتش را ادامه بدهد و ما قطعا او را به مسابقه های بین المللی اعزام می کنیم. ورزشکار باید یاد بگیرد زمانی که ما یک مسئله را بارها به او می گوییم انجام بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید