تجمع سپرده گذاران کاسپین در میدان پاستور

سپرده گذاران معترض موسسه مالی فرشتگان کاسپین که خواهان سپرده های خود هستند، از صبح امروز در میدان پاستور تجمع کرده اند که منجر به ایجاد ترافیک طویلی در خیابان کارگر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس کار و درآمد جی پلاس؛ سپرده گذاران موسسه فرشتگان کاسپین که از سال گذشته خواهان اصل سپرده خود در این موسسه غیر مجاز هستند، در ادامه تجمعات خود مقابل سازمان ها و نهادهای دولتی مختلف، از صبح امروز (شنبه 25 شهریور) در میدان پاستور تهران تجمع کردند.

تجمع سپرده گذاران کاسپین منجر به بسته شدن خیابان پاستور که منتهی به نهاد ریاست جمهوری است، شده و ترافیک شدیدی از میدان پاستور تا چهار راه لشگر به وجود آمده است.

ماموران نیروی انتظامی بدون دخالت در تجمع سپرده گذاران موسسه کاسپین، سعی در آرام کردن جو دارند و در تلاش برای از بین بردن حجم شدید ترافیک هستند.

از سال گذشته که بانک مرکزی فعالیت موسسه مالی فرشتگان کاسپین غیر مجاز اعلام کرد، سپرده گذاران خواهان بازپس گیری سپرده های خود شدند اما به دلیل نبود نقدینگی در این موسسه و سرمایه گذاری با پول مردم، امکان بازگرداندن این حجم از پول به مردم وجود نداشت تا این موضوع کماکان ادامه داشته باشد. تاکنون نهاد های مختلفی مانند قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی تلاش هایی برای رفع مشکل مردم انجام داده اند که هنوز به سرانجام نرسیده است.

معترضین کاسپین در میدان پاستور

معترضین کاسپین در میدان پاستور

دیدگاه تان را بنویسید