گزارش جی پلاس از بهترین های جام قهرمانان والیبال؛

عبادی پور ستاره تاثیرگذار تیم ایران انتخاب شد + لیست

با اعلام سایت مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ قاره ها، میلاد عبادی پور به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن ایران معرفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی والیبال ایران در رقابت های جام قهرمانان بزرگ قاره ها دو بازی برابر ایتالیا و آمریکا انجام داده که هردو بازی را با نتیجه مشابه 3 بر 2 به نفع خود به پایان رسانده است. در پایان دو روز از این رقابت ها نفرات برتر اعلام شدند.

 فیلیپو لانزا از ایتالیا با کسب 44 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن رقابت ها معرفی شده است. میلاد عبادی پور و امیر غفور نیز با 38 و 36 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

موسوی هم در این رده بندی با 25 امتیاز نهم است.

 میلاد عبادی پور که در دوبازی ایران عملکرد خوبی داشته است در رده بندی بهترین اسپکر ها هم قرار گرفته است. او با 54.10 درصد موفقیت در رده چهارم قرار گرفت.

روسارد از فرانسه با 58.62 درصد موفقیت رده نخست را از آن خود کرد.

عبادی پور لژیونر ایران، در زدن سرویس هم در میان بهترین‌ها قرار گرفته است. او با 3 امتیاز از خط سرویس در رده نهم قرار دارد.

اولگ آنتونف ایتالیایی هم با 7 امتیاز صدرنشین است.

 سعید معروف هم به مانند دیگر مسابقه ها در میان بهترین پاسورها قرار دارد. او بعد از دو بازی و به خصوص عملکرد فوق العاده در دیدار برابر آمریکا در رده سوم بهترین پاسورها قرار گرفت.

بنجامین تونیوتی از فرانسه و سیمونه جیانلی از ایتالیا در رده اول و دوم قرار گرفتند.

 در میان بهترین های روی تور بازیکنان ایران جایگاه مناسبی ندارند که این حاصل عملکرد نسبتا ضعیف در دفاع روی تور بود. بهترین مدافع ایران در رده بندی امیر غفور است که در رده چهاردهم قرار دارد. محمد موسوی هم پانزدهم است.

 مصطفی حیدری لیبروی تیم ملی هم در میان بهترین توپ گیرها در رده دوازدهم قرار گرفت. امیر غفور، سعید معروف و فرهاد قائمی نیز پانزدهم، شانزدهم و بیست وسوم هستند.

میلاد عبادی پور با 34.38 درصد تاثیرگذاری در رده هشتم بهترین دریافت کننده ها قرار گرفت. مهدی مرندی هم دهم است.

تیم ملی والیبال ایران در سه بازی بعدی خود باید با برزیل، ژاپن و فرانسه دیدار کند. در پایان دو بازی انجام شده ایران با دو برد در رده نخست رقابت ها قرارگرفته است و فاصله زیادی با کسب اولین سکوی جهانی خود ندارد.

ایران تنها تیم بدون شکست این رقابت ها نیز محسوب می شود. بازی ایران و ایتالیا که 2 ساعت و 18 دقیقه به طول انجامید، طولانی ترین بازی این رقابت ها بوده است.

هم چنین در این بازی بیشترین امتیازها ردو بدل شد. ایران 120 و ایتالیا 112 امتیاز کسب کردند که در مجموع 232 امتیاز در این بازی به دست آمد.

نتایج کامل دو بازی ابتدایی تیم ها به شرح زیر است:

برزیل 3- صفر فرانسه

ایران 3- 2  ایتالیا

آمریکا 3 – صفر ژاپن

ایتالیا 3- 2 برزیل

ایران 3 – 2 آمریکا

فرانسه 3 – صفر ژاپن

دیدگاه تان را بنویسید