خسرو حیدری: خدا را شکر در این بازی طلسم شکسته شد و 2 گل زدیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: فیلم بازی با پدیده خراسان را بارها تماشا کردیم تا دیگر این اتفاقات برای ما رخ ندهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خسرو حیدری درباره پیروزی 2 بر یک استقلال برابر گل گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، نتایج این تیم در لیگ برتر، اتفاقات بازی با پدیده خراسان و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

*از بازی با گل گهر شروع کنیم.

بازی در چمن مصنوعی کار سختی بود. آنها دوست داشتند خودشان را نشان دهند و بازی محکمی انجام دادند. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما به مانند بازی‌های گذشته باز هم تبدیل به گل نشدند. در نیمه دوم گل زدیم و هر چند گل خوردیم، اما اواخر بازی گل پیروزی را زدیم.

*چرا موقعیت‌های‌‌ زیادی در بازی‌ها از دست می‌دهید؟

به خاطر استرس، هر بازیکنی وقتی در موقعیت قرار می‌گیرد پیش خودش این فکر را می‌کند که نکند این توپ گل نشود. همین اتفاق هم می‌افتد و توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شوند. خدا را شکر این بازی طلسم شکسته شد و 2 گل زدیم. امیدوارم جلوی پارس جنوبی جم هم بتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

* گل دوم به نام تو ثبت شد یا علی قربانی؟

قربانی خودش را با دروازه‌بان تنه به تنه کرد و توپ مستقیم وارد دروازه گل گهر شد. فرقی نمی‌کند که چه کسی گل را زده باشد، اما قربانی چنان شادی کرد که گفتم او گل را زده است!

* در بازی با پدیده خراسان، اتفاقات زیادی افتاد، هواداران علیه بازیکنان و علیرضا منصوریان شعار سر دادند. چه روزهایی برای شما گذشت؟

جو تیم رفاقتی است، همین مسئله باعث شد تا دوباره بهتر شویم. ما بحران‌های زیادی در سال‌های گذشته دیده بودیم، اما برخی از بازیکنان این شرایط را ندیده بودند. تازه اول راه هستیم و درست است که بازی با گل گهر در جام حذفی بود، اما روحیه تیم بهتر شده و آماده بازی‌های لیگ هستیم. پس از بازی با پدیده، جو تیم رفاقتی جلو رفت.

* وقتی منصوریان وسط زمین ایستاده بود و هواداران استقلال شعار می‌دادند، چه صحبتی با او کردی؟

اگر صحبتی بود، در راستای کمک به تیم و منصوریان بود. طبیعی بود هواداران ناراحت باشند و شعارهایی بدهند. ما هم ناراحت بودیم. از شب قبل بازی با گل گهر سیرجان فیلم اتفاقات بازی با پدیده را بارها تماشا کردیم تا در ذهن‌مان باقی بماند و دیگر اجازه ندهیم چنین اتفاقاتی بیفتد. هواداران آن روز علیه بازیکنان و سرمربی تیم شعار دادند و خیلی از این موضوع ناراحت بودیم. بازی با گل گهر را به خاطر حیثیت خودمان و سرمربی بردیم.

* اما هواداران انتقاد زیادی مطرح کرده و اعتقاد دارند با این همه هزینه‌های انجام شده، نباید این نتایج رقم بخورد.

هواداران همیشه حق دارند. همان‌طوری که آنها همیشه ما را بالا می‌برند، وقتی تیم نتیجه نگیرد، انتقاد هم می‌کنند، اما استقلال بدشانسی آورده و مطمئن باشند دوباره به جایگاه اصلی خودش باز می‌گردد. خیلی تا پایان لیگ باقیمانده است، هر چند که نباید اجازه دهیم فاصله‌مان با صدر جدول بیشتر شود.

* چه قول و تضمینی به هواداران می‌دهی که نتیجه بگیرید؟

خودم خوشبین هستم که تیم نتیجه می‌گیرد.

* پرسپولیس این روزها نتایج خوبی در لیگ برتر و آسیا گرفته و نتیجه نگرفتن استقلال هم باعث ناراحتی هواداران شده است.

پرسپولیس در دو سه سال اخیر تغییراتی نداشته است، اما بازیکنان باثبات ما جدا شدند و جایگزین کردن آنها سخت است. یکی از بازیکنان باثبات ما یعنی پژمان منتظری مصدوم شد، امید ابراهیمی هنوز برنگشته و اگر بازگردند، شرایط تیم بهتر می‌شود.

*  چرا بازیکنان زیادی در استقلال مصدوم می‌شوند؟

مصدومیت جزئی از فوتبال است. امسال بدشانسی‌ها وحشتناکی سراغ استقلال آمده که نمونه اش مصدومیت بازیکنان است، البته بخشی از مصدومیت‌ها به خاطر نبود زمین مناسب است. از مدیران باشگاه می‌خواهیم که دنبال زمین خوب باشند.

* و صحبت پایانی؟

به حمایت هواداران خیلی نیاز داریم. سال گذشته دیدند که نیم فصل دوم چه نتایجی گرفتیم. امسال نباید اجازه دهیم کار به نیم فصل دوم بکشد و از همین الان به فکر این هستم که بالا بیاییم.

 

دیدگاه تان را بنویسید