تشییع پیکر ایرج باباحاجی در ورزشگاه شیرودی برگزار شد

مراسم تشییع پیکر ایرج باباحاجی، خبرنگار باسابقه ورزشی از ساعت 10 صبح امروز (4 شهریور ماه) ‌با حضور جمعی از اهالی رسانه، ورزش و خانواده او در ورزشگاه شهید شهیرودی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ در مراسم وداع با ایرج باباحاجی که از ساعت ۱۰ صبح امروز در استادیوم شیرودی برگزار شد، حمید استیلی و صمد مرفاوی از بازیکنان سابق تیم ملی، محمود شیعی (عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال)، مهدی تاج (رییس فدراسیون فوتبال)، عزیزالله محمدی (عضو اتحادیه باشگاه‌ها)، حجت‌الله بهمنی (مدیر روابط عمومی سازمان لیگ)، غلامرضا بهروان، موسی سلامت، عبدالحمید احمدی (معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان)،‌ امین منوچهری (بازیکن سابق استقلال)، مازیار ناظمی (مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان) و ... حضور داشتند.

در این مراسم، روزنامه گل که ایرج باباحاجی سال‌ها در آن فعالیت داشت، به صورت رایگان در بین شرکت‌کنندگان توزیع شد. بخشی از صفحات این روزنامه امروز شنبه (چهارم شهریور ماه) به یادداشت‌ها و مطالبی درباره باباحاجی اختصاص داده شده است و تیتر یک «گلمرگ!» با تصویری از باباحاجی روی آن دیده می‌شود.

در انتهای مراسم حجت‌الاسلام احمد مالک ـ معاونت فرهنگی باشگاه استقلال و فدراسیون ـ درباره شخصیت مرحوم باباحاجی بیان کرد:‌ او دارای وجدان کاری، اخلاق خوب و روابط عمومی بالا بود و بسیار سخت است که بپذیریم دیگر در کنار ما نیست. این اتفاق برای خانواده و دو فرزند او بسیار سخت‌تر است. از تمام کسانی که آمدند تا درباره باباحاجی بنویسند تشکر می‌کنم. او کسی بود که تمام توان خود را برای کار روزنامه‌نگاری گذاشت.

ابتدا قرار بود پیکر باباحاجی پس از تشییع در ورزشگاه شیرودی، به بهشت زهرا (س) منتقل می‌شود اما احمد مالک اعلام کرد که پیکر آن مرحوم به ورزشگاه شیرودی آورده نمی‌شود به دلیل اینکه خاکسپاری در موعد بعدازظهر در بهشت زهرا (س) سخت است؛ بنابراین با خانواده آن مرحوم هماهنگ شد که پیکر باباحاجی به ورزشگاه آورده نشود.

پیکر مرحوم باباحاجی در قطعه ۲۵۵ نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید