در گفتگو با جی پلاس؛

استیلی: امیدوارم پرسپولیس مقابل الاهلی اینطور بازی نکند!/ برانکو باید از میان سیدجلال و شجاع یکی را انتخاب کند

سرمربی و بازیکن سابق پرسپولیس از بازی پر اشتباه این تیم مقابل تراکتورسازی ابراز نگرانی کرد. او امیدوار است پرسپولیس در بازی با الاهلی عربستان اینگونه ظاهر نشود.

لینک کوتاه کپی شد

حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره عملکرد پرسپولیس در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر، اظهار کرد: انتظار داشتم بازی شکل بهتری داشته باشد اما تعداد پاس های اشتباه هر دو تیم بسیار زیاد بود. پاس های اشتباه باعث شد بازی کیفیت زیادی نداشته باشد. همانطور که دیدید دو گل بازی از روی شوت های از پشت هجده قدم به ثمر رسید. اشتباهات فردی بسیار زیاد بود.

** امیدوارم پرسپولیس مقابل الاهلی اینطور بازی نکند!

سرمربی و بازیکن سابق پرسپولیس درباره مدت زمان کم باقی مانده تا دیدار این تیم مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس مانند دیدار با تراکتورسازی ظاهر نشود. تراکتورسازی به راحتی توانست موقعیت سازی کند و حتی می توانست به گل های دیگری هم دست یابد. بازیکنان پرسپولیس نباید اجازه موقعیت سازی را به رقبای خود بدهند.

** برانکو اهل تغییرات نیست

او درباره اینکه گفته می شود، زوج احمدزاده و محرمی در سمت راست پرسپولیس مثمرثمر نیست، هم تصریح کرد: محرمی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود که کار انتقال توپ را به خوبی انجام داد. او زمانی که صاحب توپ می شود آن را به سرعت به فاز حمله منتقل می کند. محرمی در دو بازی گذشته مثمرثمر ظاهر شده است.

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به سابقه برانکو در استفاده از یک ترکیب یکنواخت، تاکید کرد: برانکو نشان داده اهل تغییرات نیست و اگر به ترکیب مناسبی دست پیدا کند، دیگر آن را تغییر نمی دهد. الان هم پرسپولیس روی نیمکت بازیکنان زیادی دارد که شایستگی های زیادی دارند. فلسفه کاری او به این شکل است و خیلی سخت از آن خروج می کند.

** برانکو از میان سیدجلال و شجاع یکی را انتخاب کند!

او در گفت و گو با جی پلاس ادامه داد: باید اطلاعات بیشتری از تمرینات داشت اما به نظرم در خط دفاعی، حضور محمد انصاری لازم است چرا که او یک بازیکن چپ پا است و بهتر می تواند مقابل بازیکنان حریف ظاهر شود. از بین شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی هم بهتر است یکی به میدان رود چون هر دو راست پا هستند.

** چیزی از سیامک نعمتی ندیدم اما منشا خوب است

استیلی همچنین درباره حضور سیامک نعمتی روی نیمکت این تیم نیز می گوید: نعمتی در پیکان بازی های خوبی انجام داد اما در پرسپولیس چیزی از او ندیدم. او باید خودش را نشان دهد. از طرفی به نظرم منشا که بازیکن بسیار خوبی است و خیلی خوب بازی کرد. فصل گذشته پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه بود اما در این فصل این بازیکنان مانع از آن اتفاق خواهند شد. باید مشکلات جزئی هم حل شود.

** طارمی نیاز به تغییر سیستم تاکتیکی پرسپولیس دارد

این مربی فوتبال در پاسخ به اینکه عملکرد خوب منشا می تواند طارمی را تحت تاثیر قرار دهد و او نتواند کارایی فصل گذشته را داشته باشد نیز به جی پلاس گفت: هنوز اول فصل است و این را هم باید نظر گرفت که شرایط بازیکنان در هر فصل تغییر می کند. بازیکنان لیگ برتری الان شناخت بیشتری از طارمی دارند و او هم نسبت به گذشته تغییر کرده است. در بازی مقابل تراکتورسازی هم  دیدیم که با تغییر سیستم و حضور کمال کامیابی نیا، پرسپولیس بهتر بازی کرد. تغییر سیستم می تواند برای طارمی هم خوب باشد.

دیدگاه تان را بنویسید