ماجرای دیروز یا استعفای قبلی؟

پیام فیس بوکی کی روش کار خودش را کرد!/ دبیرکل فدراسیون فوتبال برکنار شد

کشمکش میان کی روش و اسدی سرانجام به کنار رفتن دبیرکل فدراسیون فوتبال انجامید!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، پس از کشمش روز گذشته (جمعه) میان سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون فوتبال که ابتدا با حمله تند کارلوس کی روش و سپس واکنش علیرضا اسدی همراه شد، مهدی تاج - رئیس فدراسیون فوتبال در تصمیمی جالب، اقدام به برکناری دبیرکل فدراسیون (عنوان شد پذیرای استعفای قبلی) و معرفی سرپرست جدید این مسئولیت کرد تا در محافل عمومی بار دیگر در ظاهر نشان دهد قصد حمایت از تیم ملی و کی روش را دارد!

رئیس فدراسیون که سابقه اش نشان می دهد معمولا بسیار محتاطانه و کدخدامنشانه تصمیم تصمیم می گیرد، در این مورد بلافاصله پس از ماجرای دیروز، با علنی کردن تصمیمش واکنش جالبی داشت!

اما در عین حال فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای اعلام کرده که این تصمیم ربطی به آن اتفاقات ندارد و تصمیمی بوده که از قبل بخاطر شرایط تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی گرفته شده است!

** متن اطلاعیه فدراسیون:

«بدینوسیله این فدراسیون به منظور جلوگیری از هرگونه اختلافات و ایجاد تنش در فضای شیرین به وجود آمده فوتبال که در سایه موفقیت های اخیر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به وجود آمده و در جهت رفع هرگونه تنش زدایی به اطلاع می رساند نظر به اینکه جناب آقای علیرضا اسدی، دبیر کل محترم فدراسیون از مدتی قبل تقاضای کناره گیری از سمت دبیرکل را داشته و در این مورد با ریاست فدراسیون فوتبال تفاهم گردیده است، لذا با توجه به خدمات صادقانه و شبانه روزی مشار الیه، ایشان کماکان همکاری خود را با فدراسیون به عنوان مشاور عالی ادامه خواهد داد.

بدیهی است این تصمیم قبلا گرفته شده و هیچگونه ارتباط با شرایط به وجود آمده در چند روز گذشته نداشته و ندارد.»

 

** بخشی از حکم تاج به ساکت:

" با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با استناد به ماده 38 فدراسیون و به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون منصوب می شوید. امید است در راستای مسئولیت جنابعالی، شاهد ارتقاء بیش از پیش فدراسیون باشیم.

موفقیت و بهروزی روزافزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت داریم."

 

به گزارش جی پلاس؛ ماجرای دیروز این بود که کارلوس کی روش - سرمربی تیم ملی فوتبال با انتشار بیانیه ای در صفحه شخصی فیس بوکش به علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال حمله تندی کرد و او را جادوگر و رقیب تیم ملی فوتبال نامید. 

چند ساعت پس از انتشار این پیام علیرضا اسدی در گفت و گو با یک خبرگزاری عنوان کرد که چندین ساعت فایل صوتی درباره توهین های کی روش به ایرانی ها دارد که می تواند این فایل را منتشر کند. در همین راستا امروز (شنبه) خبر برکنار شدن اسدی از دبیر کلی فدراسیون فوتبال اعلام و جانشین وی مشخص شد.

دیدگاه تان را بنویسید