وصیت نامه شهید محمدحسین مردی ممقانی

شهدا از عزیزترین سرمایه خود گذشتند تا ما را به آسایش برسانند

در بخشی از وصیت نامه اش آمده است: ای امت عزیز ایران امام را درک کنید و هیچ وقت تنهایش نگذارید که باعث بیچارگی می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس ـ من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه و ... (احزاب 23)

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، کسی که خداوند متعال برای هدایت امت عزیزمان این نعمت را برای ما ارزانی داشته است و ایشان ما را از سد و دام های پرپیچ وخم لجنزارها و غیره در راه اصلی که اسلام است رسانیده است و شکر خدای را که ما را در این عصر خلق کرده و هدایتمان کرده است.

درود به شهدایی که با خون خود خیابان ها و بیابان ها، کوه و دشت ایران را قدم به قدم رنگین کرده و از عزیزترین سرمایه خود که همان جان است گذشته تا آن قایق را از دریای پر از نهنگ بگذرانند و ما را به آسایش برسانند که همه مدیونشان هستیم. خدایا ما را ایمان و نیرو ده که جزء مجاهدین فی سبیل الله باشیم و خدایا خود می دانی من تنها با تمام وجود هر چقدر توانسته ام فهمیدم که خدمت به اسلام انجام وظیفه کرده ام و اگر خطا به غیره عمد بود از روی نفهمی و درست درک نکردن اسلام بود.

خدایا با من با مهربانی خودت رفتار کن که شما رحمان و رحیم هستی و اگر با عدالت خود با ما رفتار کنی خود بهتر می دانی که آتش های جهنم جای ماست.

خدایا ما که توان مقاومت آتش جهنم را نداریم خود نجاتمان ده. خدایا تو را به محمد و آل محمد (ص) و تو را به عصمت زهرا (س)، رهبر انقلاب اسلامی مان را، امام امت را که حلقوم بریده شده مظلومین است با ظهور آقا امام زمان (عج) نگهدار و این انقلاب را به انقلاب مهدی موعود (عج) متصل کن.

اینک در این انقلاب گوشه ای از آن که به دست امام خمینی زنده شده زنده تر و پایدار کن و خود ناظر و نگهبان باش تا مبادا افرادی انحراف ایجاد کنند و تو را به گلوی بریده آن طفل معصوم، علی اصغرت و تو را به پهلوی شکسته دخترت زهرا (س) رزمندگان اسلام را یاری بکن.

ای امام امت خود ناظر امانتت باش تا دزدان سیاستمدار نتوانند این امت را از انقلاب و اسلام ناامید کنند و در قالب اسلام مجری سیاست های شیطانی خودشان باشند و یقین بدان که این امت حزب الله با جان و مال پشتیبان شما می باشند. ای امت عزیز ایران امام را درک کنید و هیچ وقت تنهایش نگذارید که باعث بیچارگی می شود. بی امام اوضاع خیلی بدتر از رژیم منفور قبلی می شود.

ای مادر و ای پدرم شما به گردن من حق زیادی دارید که با خون دل بزرگم کردید و در این راه متحمل زحمات و مشقات زیادی شدید که من نتوانسته ام وظیفه ام را در قبال شما ادا کنم حلالم کنید.

پس از شهادتم به سوگ ننشینید چراکه من به نهایت آرزوی خویش که لیاقتش را نداشته ام رسیده ام. افتخار کنید که فرزندتان در این راه قدم گذاشت.

ای همسرم در طول این مدت من نتوانسته ام دین خود را به شما ادا کنم ان شاءالله که من را ببخشید و از من بگذرید و از شهادت من ناراحت نشوید که ما همه امانت خداوند در این دنیا هستیم. سعادت ما این بود که در این راه باشیم به راه خود که خدمت به انقلاب و تداوم راه شهداست ادامه ده.

در شهادت من شاکر باش و با قامتی استوار بلندنظر ایمان به خدا و مسئولیت زینبی خود را انجام ده و در این راه مقاوم باش که دشمنان طعنه های فراوانی می زنند.

جواد برادرم بیشتر به خودسازی مواظب باش، به عنوان بازمانده شهید به دنبال این ور و آن ور نروی همیشه به فکر خدا باش هر قدمی که برمی داری غیر از اسلام نباشد. چراغ راهت را ولایت فقیه قرار ده که در هر بحرانی که بیفتی نجات دهنده است.

در آخر یک تذکر عمومی به همه برادران و خواهران امت اسلامی می دهم اینکه شیاطین شرق و غرب درصدد به سازش کشیدن این انقلاب هستند مواظب باشید و در مقابل این امر مقاوم و استوار ایستادگی کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید