در گفتگو با جی پلاس:

قوچان نژاد: برای گرفتن نتایج خوب در روسیه به حمایت و بازی های تدارکاتی خوب نیاز داریم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در انتخابی جام جهانی 2014 نقش بسزایی در صعود ایران به این مسابقات داشت، در این دوره هر چند کم بازی کرد اما نقش مهمی در پیروزی های تیم ملی داشت و گل حیاتی و مهمی را به قطر در نخستین بازی ایران زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ رضا قوچان نژاد هر چقدر در سال 2013 و در بازی های انتخابی جام جهانی نقش کلیدی را براd ایران ایفا کرد، در این دوره و با ظهور بازیکنان جوانتر، عمدتا به عنوان بازیکن جایگزین بکار گرفته شد اما در همین مدت کوتاه هم توانست یک گل مهم مقابل قطر به ثمر برساند تا در صعود ایران به جام جهانی گلی را به رقبا زده باشد.

او در دیدار با ازبکستان هم تنها برای چند دقیقه بازی کرد و البته نتوانست تاثیر چندانی در روند بازی داشته باشد اما بعد از پایان بازی بسیار خوشحال بود و به همراه اشکان دژاگه پرچم بزرگ ایران را در دست گرفته بودند و دور افتخار می زدند.

قوچان نژاد درباره صعود ایران به جام جهانی به خبرنگار جی پلاس گفت: ما خیلی زحمت کشیدیم تا به جام جهانی صعود کنیم و حالا به جام جهانی رفتیم. باید خیلی زود برای این مسابقات برنامه ریزی کنیم.

او درباره نقش کمرنگش در این دوره از بازی ها به نسبت دوره گذشته که مهره کلیدی ایران بود تاکید کرد: اصلا اهمیت ندارد که من چقدر بازی می کنم. خوشحالم که تیمم به جام جهانی رفته و همین که همراه تیم ملی هستم برایم ارزشمند است. تمام تلاش منم هم مانند همه بازیکنان موفقیت ایران است و هر زمان که بگویند، به بازی می روم.

مهاجم تیم ملی درباره بازی با تیم های بزرگ و دیداری که با تیم ملی روسیه قطعی شده نیز به جی پلاس گفت: بازی تدارکاتی در آمادگی تیم ملی مهم است. بازی با مونته نگرو پیش از رویارویی با ازبکستان، بسیار به کار تیم ملی آمد.

مهاجم خراسانی تیم ملی در پایان با اشاره به لزوم حمایت ها از این تیم در راه کسب آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه، تصریح کرد: قطعا تیم ملی نیاز به حمایت دارد. باید حمایت شویم تا در جام جهانی بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم. تیم ملی برای همه است و متعلق به فرد خاصی نیست. در این دوره از جام جهانی اهداف دیگری داریم.

دیدگاه تان را بنویسید