واکنش سرمربی ازبکستان پس باخت به ایران

بابایان: از ابتدای بازی دچار بدشانسی شدیم

سرمربی تیم ملی ازبکستان گفت: در بازی با ایران از ابتدا دچار بدشانسی شدیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ساموئل بابایان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ایران گفت: صعود ایران به جام جهانی را تبریک می‌گویم. ایران جزو بهترین تیم‌های آسیاست. ما از ابتدای بازی دچار بدشانسی شدیم و بهترین بازیکن ما مصدوم شد. بعد از آن کار ما دشوار شد اما برای بازی‌های بعدی همچنان شانس صعود داریم.

وی در پاسخ به این سوال که می توانست با یک تساوی شانس صعودش را حفظ کند، اظهار داشت: اگر در این بازی نتیجه خاص خودمان را می‌گرفتیم و حتی به مساوی می‌رسیدیم شانس بیشتری برای صعود داشتیم، اما هنوز هم با کره جنوبی در ازبکستان بازی داریم و امیدوارم با شکست این تیم شانس صعودمان را بیشتر کنیم.

سرمربی ازبکستان در خصوص اینکه چرا از لوبانف که گزینه سومش بود استفاده کرد اما جپاروف را که کاپیتان تیمش بود به بازی نگرفت، گفت: لوبانف گزینه اول ماست نه سوم. جپاروف هم در برنامه ابتدایی ما جایی نداشت و سپس مجبور شدیم تعویض اجباری کنیم و برنامه‌های ما عوض شد که برنامه ما درباره جپاروف هم عوض شد. پس از آن برنامه دیگری را اجرا کردیم و نشد از جباروف استفاده کنیم.

بازی بسیار خوبی بود و این پیروزی و صعود به جام جهانی را به ایرانیان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در خصوص جو استادیوم آزادی عنوان کرد: این ورزشگاه یکی از بهترین و با هیجان‌ترین استادیوم‌هایی بود که من تا به حال دید‌ه‌ام.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید