گزارش جی پلاس؛

واکنش وزارت ورزش به شایعه استعفای طاهری/ پشت پرده اختلافات مدیرتی در پرسپولیس سیاسی است؟!

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، گفت: ما هیچ اختلافی با سرپرست پرسپولیس نداریم و این انتظار وجود دارد این باشگاه برنامه سال جدید خودش را خوب ببندد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دیشب پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل لخویا و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و نیز امروز (چهارشنبه) برخی سایت ها خبر از استعفای علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس خبر داده بودند و اعلام کرده بودند وی به دلیل اختلاف با یکی از معاونت‌های وزارت ورزش از سمت خود  استعفا کرده که این خبر واکنش وزارت ورزش و جوانان را در پی داشت.

محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در این باره به یکی از خبرگزاری ها گفته است: هیچ استعفایی از طاهری به دستش نرسیده و او با قدرت و سفت و سخت به کارش ادامه می‌دهد.

البته برداشت از این موضع گیری داورزنی را شاید نتوان تکذیب استعفای طاهری عنوان کرد چرا که او مدعی شده، اطلاعی از استعفا ندارد!

امروز  همچنین یکی دیگر از خبرگزاری ها نوشت: علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش از بازی شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم با لخویا رسما از سمت خود استعفا داد. گفته می‌شود به دلیل برخی از مسائل سیاسی و اختلاف وی با یکی از معاونان وزارت ورزش، طاهری پیش از بازی با لخویا استعفای خود را به وزارت ورزش اعلام کرده و قرار است وزارتخانه در این خصوص تصمیم بگیرد.

در عین حال داورزنی در یکی از مصاحبه هایش مدعی شده که هیچ اختلافی با طاهری ندارد و سرپرست باشگاه پرسپولیس با اسپانسر این باشگاه دچار اختلاف شده و از این موضوع ناراحت است.

به گزارش جی پلاس؛ البته داورزنی از مدیران ورزشی نزدیک به دولت نهم و دهم بود که زمانی جزو کاندیداهای پست وزارتخانه ورزش و جوانان هم به شمار می آمد. او که سالها ریاست فدراسیون والیبال را برعهده داشته، سمتش را پس از دولت یازدهم هم حفظ کرد تا جایی که چند ماه پیش، از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان جانشین نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه شد.

همچنین علی اکبر طاهری هم از مدیران اقتصادی صنعت خودرو بوده که همراه با محمود گودرزی وزیر پیشین ورزش و جوانان در دولت دکتر روحانی وارد عرصه ورزش و گرفتن مسئولیت در باشگاه پرسپولیس شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید