پایان ماجراجویی استقلال خوزستان در آسیا با شکست مقابل الهلال/ الهلال 2 - استقلال خوزستان یک

تیم فوتبال استقلال خوزستان با شکست مقابل الهلال عربستان از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و استقلال خوزستان در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 24 سه‌شنبه 9 خردادماه در ورزشگاه تانی بن جاسم قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار همانند دیدار رفت با برتری 2 بر یک الهلال عربستان خاتمه یافت. آلویس نانگ در دقیقه 12 روی پاس مهدی زبیدی برای استقلال خوزستان گلزنی کرد و عمر خریبین در دقیقه 16 گل تساوی و سالم الدوساری در دقیقه 82 گل برتری الهلال را به ثمر رسید.

الهلال با این پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

ایدا جیومبی داور ژاپنی این دیدار  به محمد جهفالی،  سلمان الفرج و عبدالله اوتایف از الهلال و فرشاد سالاروند از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

**پورموسوی: با افتخار و آبرومندانه حذف شدیم

به گزارش جی پلاس، اکبر پورموسوی پس از شکست  2 بر یک استقلال خوزستان مقابل الهلال عربستان گفت: خدا را شکر می‌کنم که آبرومندانه از مسابقات حذف شدیم آن هم در رقابت‌هایی که برای اولین بار در آن حضور داشتیم. کسی فکر نمی‌کرد ما حتی از مرحله گروهی صعود کنیم.

وی ادامه داد: به شرف و غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم که با قلب‌شان بازی کردند. بازیکنان در مقابل تمام مشکلاتی که سر راهشان بودند خم نشدند و مردانه ایستادند و امشب با افتخار از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم.

پورموسوی تصریح کرد: شکست مقابل بزرگترین تیم آسیا برای ما سرشکستگی ندارد و مشاهده کردید که بازیکنان ما در هر دو بازی با غرور بازی کردند و توانستیم در هر دو بازی به حریف‌مان گل بزنیم.

وی اظهار داشت: مطمئن هستم الهلال فینالیست آسیا خواهد بود و ما مقابل فینالیست آسیا شکست خوردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید