واکنش کامرانی فر به محرومیت 15 داور لیگ برتری

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: قرار است برخی داوران و کمک داوران لیگ برتری از فصل آینده در لیگ دسته اول قضاوت کنند اما محرومیت 15 نفر گمانه زنی رسانه هاست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن کامرانی‌فر درمورد محرومیت 15 داور و کمک داور لیگ برتری گفت: هیچ داوری را محروم نمی کنیم. داوران و کمک داورانی که فصل پیش در رقابت های  لیگ برتر قضاوت ضعیفی داشتند، امسال باید در لیگ دسته اول رقابت کنند. تاکنون تعداد داوران و کمک داوران لیگ برتر مشخص نشده و محرومیت 15 داور و کمک داور از قضاوت در لیگ دسته اول گمانه زنی رسانه هاست. چنین ارقامی را تائید نمی کنم. 

وی درمورد شایعه استعفا خود از ریاست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال بیان کرد: با قدرت امور دپارتمان داوری را پیش می برم و استعفایم از این سمت شایعه است.

کامرانی فر درباره زمان برگزاری تست داوران پیش از شروع لیگ هفدهم اظهار داشت: با توجه به این که لیگ برتر هفدهم از 30 تیر آغاز می شود، احتمالا تست های داوری هم از نیمه دوم این ماه برگزار می شود.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درمورد جدایی علی دهقانی از این دپارتمان گفت: از زحمات دهقانی در دوران دبیری وی در دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تشکر می کنم. قرار است چند داور بازنشسته و مسلط به زبان انگلیسی به زودی به دپارتمان داوری اضافه شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید