گزارش جی پلاس؛

گوشی جدید LG" ایکس ونچر" از سه شنبه می آید + مشخصات

شرکت الکترونیکی ال جی اعلام کرد که این سه شنبه فروش جهانی گوشی ال اجی ایکس ونچر آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ این گوشی بیشتر برای فعالیت در مکان های باز طراحی شده است. از خصوصیات بارز این گوشی، ضد آب بودن می باشد که قادر است حدود 30 دقیقه در زیر آب عمل کند.این گوشی توانسته استاندارهای وزارت دفاع آمریکا را هم کسب کند که نشان می دهد برای فعالیت های در فضای باز موثر باشد.

 

همچنین ال جی اعلام کرد که دوام صفحه نمایش 5.2 اینچی این گوشی مشابه گوشی جی 6 است. باتری به کار رفته در این گوشی 4100ah بوده که قادر است در 48 دقیقه 50 درصد ظرفیت باتری را شارژ کند که این ظرفیت بسیار بالاتر از ظرفیت گوشی های قبلی است.

از خصوصیات برجسته دیگر این گوشی می توان به دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد که زاویه 120 درجه را پوشش می دهد. به این معنا که فرد می تواند عکس سلفی با زاویه گسترده تری بگیرد. دوربین عقب هم 16 مگا پیکسلی است.

البته ال جی توانسته اپ ملزومات فضای باز یا همان outdoors essential  را روی این گوشی طراحی و نصب کند تا به کابران این امکان را دهد که بتوانند اطلاعات به روز را درباره هوا و مقدار کالری مصرفی کسب کنند.

در آخر این دستگاه مجهز به حالت دستکش است که به کاربران خود کمک می کند در زمان پوشیدن دستکش به راحتی از گوشی استفاده کنند.

دیدگاه تان را بنویسید