جشن قهرمانی در لیگ شانزدهم

بازیکنان پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ چه گفتند؟

پرسپولیس با 65 امتیاز و دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور قهرمانی خود را جشن گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بعد از پایان مسابقه با پدیده و مراسم اهدای جام در مصاحبه های مختلف از شرایط بازی های لیگ برتر و قهرمانی این تیم گفتند.

** طاهری: قرار است محور برنامه‌های بلند مدت باشگاه برانکو باشد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ما یک برنامه بلند مدت داریم و قصد داریم محور این برنامه بلند مدت برانکو باشد.

علی‌اکبر طاهری در جشن قهرمانی پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد پنج ساله برانکو اظهار داشت: برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد. او تا پایان فصل آینده سرمربی پرسپولیس است. ما یک برنامه بلند مدت داریم و قصد داریم محور این برنامه بلند مدت نیز با ایشان باشد. قرار است در فصل آینده در خصوص این قرارداد بلند مدت نیز با برانکو صحبت کنیم تا همچنان سرمربی پرسپولیس باشد.

وی در واکنش به این شایعه که گفته می‌شود به دلیل بازنشستگی سال آینده در کنار پرسپولیس نخواهد بود، گفت: ادامه فعالیت من نیازمند الزامات قانونی هستیم و باید برای ادامه کار رعایت مسائل قانونی صورت گیرد و این مسئله در اختیار مسئولان وزارت ورزش و جوانان است.

وی درباره عدم اهدای جام به هانی نوروزی اظهار کرد: مراسم با توجه به نیازهای امنیتی که داشت، تحت نظارت نیروهای انتظامی بود. حتی میزان رفت و آمد ما و خبرنگاران نیز با نظر این افراد  مشخص می‌شد. ما پیش از این نیز با نیروهای انتظامی هماهنگ کرده بودیم که پس از جشن اصلی و تشریفاتی که داشتیم، هانی نوروزی، فرزند هادی عزیز را به جمع خودمان بیاوریم و او را در این جشن شریک کنیم اما متاسفانه من روی سکو بودم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که اجازه حضور هانی را ندادند.

**محمد انصاری: شاید کم کاری شد که پسر هادی در جشن قهرمانی نبود

محمد انصاری در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: از این قهرمانی خوشحالیم و من هم مثل بقیه بازیکنان و عضو کوچکی از تیم پرسپولیس خوشحالم که قهرمان شدیم. سال گذشته همین جمعیت با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند و قهرمان نشدیم، اما خدا را شکر که توانستیم امسال با این قهرمانی هدیه کوچکی به هواداران‌مان بدهیم.

وی درباره اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس هانی نوروزی، فرزند کاپیتان فقید تیم‌شان را به جشن قهرمانی نیاوردند، گفت: روی سکوی قهرمانی خیلی دنبال هانی بودم، اما متأسفانه او را ندیدم. هانی در هتل هم با ما بود، اما نشد که در جشن قهرمانی با ما باشد. نمی‌دانم چه شد و چه کسی هماهنگی کرده بود و شاید کم کاری صورت گرفت که پسر هادی همراه ما به جشن قهرمانی نیامد.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه فکر می‌کند تیمش در بازی با الهلال چه نتیجه‌ای کسب کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم تا با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هم دل هواداران را شاد کنیم.

**محسن مسلمان: مسلمان: شرمنده خانواده نوروزی شدیم

هافبک پرسپولیس می‌گوید نمی‌داند چه چیزی باعث غیبت هانی نوروزی در مراسم قهرمانی این تیم شده و این اتفاق موجب شرمندگی آن‌ها مقابل خانواده هادی نوروزی شده است.

محسن مسلمان در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس در فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: مراسم بسیار افتضاح بود و انتظار داشتم بهتر از این مراسم را برگزار کنند.

او درباره غیبت هانی نوروزی در جشن قهرمانی این تیم گفت: شرمنده خانواده نوروزی شدم. نمی‌دانم چرا هانی در این مراسم حاضر نبود و فقط می‌توانم بگویم شرمنده شدیم.

مسلمان درباره غیبت سید جلال حسینی در بازی مقابل الهلال گفت: متاسفانه ما سید جلال را نداریم. او جزو بازیکنان ارزشمند تیم ماست و جای خالی او احساس خواهد شد.

هافبک پرسپولیس درباره دیدار با الهلال عربستان هم گفت: برای پیروزی مقابل الهلال به عمان می‌رویم و با شکست این تیم راهی مرحله بعد می‌شویم.

او همچنین گفت: در این مراسم به اندازه یک سال عکس انداختم.

** سروش رفیعی: در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم

سروش رفیعی پس از مراسم اهدای جام به تیم پرسپولیس، اظهار داشت: هواداران چندین ساعت قبل از بازی به ورزشگاه آمدند و جو زیبایی را به وجود آوردند. خدا را شکر می‌کنم که با یک پیروزی خیلی خوب بازی را تمام کردیم و جام را گرفتیم. از روز اول پرسپولیس نشان داد که یک تیم قهرمان است. این قهرمانی اول از همه برای این مردم و هواداران، پیشکسوتان پرسپولیس و مجموعه باشگاه است. کسانی که دیده نمی‌شوند، اما خیلی زحمت کشیدند.

هافبک سرخپوشان سپس به بازیکنانی که در این فصل در جمع پرسپولیسی‌ها حضور نداشتند اشاره کرد و یادآور شد: این قهرمانی را تقدیم به روح هادی نوروزی می‌کنیم. جای احمد نوراللهی، امید عالیشاه و رامین رضاییان هم خالی بود که خیلی برای تیم زحمت کشیدند. خود من به شخصه کمترین سهم را داشتم، اما خیلی خوشحالم که امروز توانستم عضو خانواده پرسپولیس باشم و امیدوارم که این روند موفقیت‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد.

رفیعی در خصوص اینکه آیا در پرسپولیس می‌ماند یا نه، گفت: به هر حال پرسپولیس الان قهرمان است و هرکسی آرزو دارد در این تیم باشد. من هم مستثنی نیستم. دوست دارم بمانم و باید ببینم در آینده چه خواهد شد. قطعاً تصمیم خوبی خواهم گرفت. اگر در ایران باشم، تنها و تنها برای پرسپولیس بازی خواهم کرد.

**کمال کامیابی نیا: جشن قهرمانی وحشتناک بد بود

کمال کامیابی‌نیا پس از پایان جشن قهرمانی پرسپولیس در خصوص نحوه برگزاری این مراسم اظهار داشت: خدا را شکر که قهرمان شدیم اما جشن اصلی را پیراهن زردها برگزار کرده بودند و تعداد آنها در جشن بیشتر از ما بود. خوشحالی این نفرات بیشتر از ما بود و مدال من را روی هوا زدند.

وی با انتقاد از جشن قهرمانی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم وحشتناک بد بود و مدال من را بردند. با این شرایط خودتان قضاوت کنید مراسم چگونه بوده است.

**وحید امیری: فصل بعد هم در پرسپولیس می مانم

وحید امیری، بازیکن پرسپولیس پس از پیروزی مقابل پدیده و برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: مراسم به خوبی برگزار شد اما در انتها کمی شلوغ شد که باعث ناراحتی همه ما شد. من که بازیکن تیم هستم هنوز دستم به جام نرسیده است. اما مهم برد و قهرمانی ماست.

او درباره شوخی عده‌ای از بازیکنان پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی، اظهار کرد: ما همان طور که در زمین با هم دوست و هم‌بازی هستیم، در بیرون زمین نیز برادریم. امیدوارم در طول فصول بعدی این برادری حفظ شود تا بتوانیم با قدرت به کارمان ادامه دهیم.

امیری در پایان درباره آینده‌اش در پرسپولیس تصریح کرد: به طور حتم فصل بعد را در پرسپولیس توپ خواهم زد.

**مهدی طارمی: چرا هانی را راه ندادید؟

مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس با گلایه شدید از مسئولان برگزاری مراسم اهدای جام از راه ندادن هانی نوروزی به مراسم پایانی ابراز شرمساری کرد.

طارمی گفت: من متاسفم که دو سال است داریم اسم هانی و هانا را به زبان می‌آوریم اما درست وقتی که باید جام را به هانی می‌دادیم تا بالای سر ببرد، مسئولان برای رعایت قانون از حضور او در زمین ممانعت کردند.

او ادامه داد: حالا دفعه اول شاید نمی‌شد قانون را رعایت نکرد اما چرا بعد دوباره مانع از حضور هانی شدند و حتی برادر هادی را به بیرون زمین فرستادند. ما شرمنده خانواده نوروزی هستیم و امیدوارم که بتوانیم برایشان جبران کنیم.

**ترکاشوند: مرا هم به زمین راه ندادند

محمد ترکاشوند در خاتمه جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من نحوه جشن قهرمانی خیلی عالی بود. البته من خودم دقیقه 90 آمدم و دیر وارد این جشن شدم.

وی درباره عدم حضور هانی نوروزی در این جشن بیان داشت:من خودم کارت داشتم اما به من هم اجازه ندادند به داخل زمین بروم. چه می توانم بگویم؟

ترکاشوند درباره اعتراض خانواده نوروزی درباره عدم پرداختی های این بازیکن بیان داشت: ما این پول را پرداخت کرده ایم. 

**علی علیپور: دم هواداران پرسپولیس گرم

علی علیپور پس از مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه توانستیم با یک برد پرگل و با یک نتیجه قاطعانه جشن قهرمانی پرسپولیس را برگزار کنیم. این بردها و قهرمانی را مدیون هواداران هستیم که همه جوره  از ما حمایت کردند. فقط می توانم بگویم دم هواداران پرسپولیس گرم.

وی افزود: بعد از قهرمانی در لیگ شکست تیم الهلال و صعود از گروه هدف بعدی ماست. 

**محمود خوردبین: جای هانی خالی بود

محمود خوردبین پس از بازی پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: خداراشکر بازی خوبی بود. جشن خوبی هم گرفتند.بازی خوبی بود تیم پدیده هم فوتبال بازی کرد و مستحق برد بودیم. 

وی درباره اینکه برای حضور در مراسم جشن قهرمانی هانی نوروزی را راه ندادند گفت:پدربزرگ هانی را من یک لحظه دیدم اما نمی دانم چه شد.اگر این اتفاق افتاده باشد خیلی ناراحت می شوم.جای هانی بین بچه ها خالی بود.

**شهاب کرمی: پرسپولیس با اعتماد به نفس مقابل پدیده به میدان رفت

پس از بازی پدیده اظهار داشت:خواست خدا و تلاش کادر فنی و مدیریت و بازیکنان که توانستیم قهرمان شویم. به همه هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. 

وی درباره بازی با پدیده و برد 3برصفر مقابل این تیم اظهارد اشت: ما در این بازی به دلیل اینکه قهرمانی مان مسجل شده بود با اعتماد به نفس بالاتری پا به میدان گذاشته و توانستیم گل های بیشتری بزنیم امیدوارم این روند در آینده هم باشد ما یک بازی مهمی در الهلال عربستان داریم که احتیاج به سه امتیاز ان بازی داریم و امیدوارم در این بازی هم به پیروزی برسیم که راه برای صعود ما هموار شود. 

**نریمان جهان: امیدوارم در آسیا هم روند بردهای خود را ادامه دهیم

سامان نریمان‌جهان پس از پایان جشن قهرمانی سرخ‌پوشان گفت: توانستیم با پیروزی به مقام قهرمانی برسیم و این دو را یکی کردیم. خوشحالم پس از 9 سال، یک قهرمانی خوب به هواداران هدیه کردیم. ان شاءالله در ادامه راه در لیگ قهرمانان آسیا قدم خوبی برداریم و بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

وی در این خصوص که در پرسپولیس خیلی بازی نمی‌کند، گفت: به عنوان یک بازیکن باید تلاش خود را کنم و خوب باشم. این دیگر به تصمیم سرمربی بستگی دارد. احساس می‌کنم اینکه کمی دیر به تیم اضافه شدم و زمانی به پرسپولیس آمدم که تیم شکل گرفته بود، یکی از دلایل اصلی این موضوع است. چند بار با او صحبت کردم و برداشت من این بود که برانکو از من راضی است.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا در پرسپولیس خواهی ماند یا خیر، عنوان کرد: بله من می‌مانم، چون هنوز با پرسپولیس قرارداد دارم.

**حسین ماهینی: شنیدم هانی را از بالا راه ندادند

حسین ماهینی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در شانزدهمین دوره لیگ برتر گفت: فقط باید خدا را شکر کنم بابت این قهرمانی و یک تشکر ویژه از باشگاه، مدیریت، کادرفنی و هواداران داشته باشم.

وی در خصوص ممانعت از ورود هانی نوروزی در جشن قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: اصلا این موضوع را متوجه نشدم. من کاپ را فقط یک لحظه در زمین بلند کردم و بعد از آن به دلیل حضور فرزندم سریعا به رختکن رفتم. الان می‌خواهم پیگیری کنم چه اتفاقی افتاده است اما آنطور که از بچه‌ها شنیدم از بالا او را به داخل زمین راه ندادند.

مدافع پرسپولیس در خصوص درگیری مهدی طارمی و پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس  در خصوص عدم هماهنگی جهت حضور هانی نوروزی گفت: من چیزی ندیدم و از بعد بازی فقط مشغول بچه‌داری بودم.

ماهینی در خصوص دزدیده شدن مدال کمال کامیابی‌نیا تصریح کرد: مطمئن باشید او مدالش را پیدا می‌کند.

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید