مربیان تیم ها پس از بازی های امروز لیگ برتر چه گفتند؟

از انتقاد کمالوند به داوری تا کم شدن امید قلعه نویی به قهرمانی

سرمربیان تیم های لیگ برتری در نشست خبری خود حاضر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرمربیان تیم ها پس از پایان آخرین روز از بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر در نشست خبری خود حرف های جالبی زدند.

**گسترش فولاد صفر - صبای قم صفر

مرفاوی: در هر بازی دنبال امتیاز گرفتن هستیم

صمد مرفاوی پس از تساوی بدون گل گسترش فولاد و صبا، اظهار داشت: ما در هر بازی دنبال امتیاز گرفتن هستیم و امروز هم همین هدف را دنبال می‌کردیم. امروز هم با تیمی بازی داشتیم که شرایط خوبی نسبت به ما داشت و از امتیاز میزبانی بهره می‌برد. آنها بازی‌سازی خوبی انجام می‌دادند اما ما سعی کردیم که راه‌های نفوذ آنان را ببندیم.

وی افزود: صبا هم در نیمه اول و همه در نیمه دوم عملکرد موفقی داشت. ما نمی‌خواستیم که در زمین خودمان بازی کنیم و می‌خواستیم که توپ را به زمین گسترش فولاد ببریم. با شرایطی که در میانه میدان به وجود آمد روند بازی طوری پیش رفت که ما نتوانستیم به خواسته‌هایمان برسیم. خوشبختانه فضاهای لازم را برای گسترش فولاد بستیم و به آنها اجازه کار کردن ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره اعتراض شدید قاسم دهنوی به داور که منجر به اخراج او از زمین مسابقه شد، گفت: من حرکت دهنوی را تائید نمی‌کنم؛ من اجازه ورود به زمین را نداشتم چون اگر به زمین می‌رفتم خودم هم اخراج می‌شدم. بازیکنان باید به تصمیمات داور احترام بگذارند اما به هر حال شاید او عصبانی بود و فکر می‌کرد که داور به ناحق او را اخراج کرده است که به همین خاطر مقاومت می‌کرد. در هر صورت این اتفاق خوشایند من نبود و من به همین خاطر از کنار زمین سر او فریاد زدم که هر چه سریعتر زمین بازی را ترک کند.دهنوی باید به تصمیم داور احترام می‌گذاشت، من در روزهای آینده با او صحبت خواهم کرد تا دیگر شاهد چنین چیزهایی نباشیم. به هیچ عنوان حاضر نیستم چنین حرکاتی را در تیمم تحمل کنم.

مرفاوی در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: ما از لحاظ مالی تغییری نسبت به گذشته نداشتیم ولی آبراهه‌ای وجود دارد که از آن به بازیکنان پول تزریق می‌کنیم. خدا را شکر بازیکنانمان انگیزه خودشان را به دست آوردند و بازیکنان جدیدی هم که جذب کردیم به ما کمک زیادی می‌کنند. بازیکنان جدید به همراه بازیکنانی که از نیم فصل اول در صبا بودند خواسته‌های من را به خوبی در زمین مسابقه برآورده می‌کنند و من از آنها راضی‌ام. همه این بازیکنان با برنامه به صبا آمده‌اند و امیدوارم با برنامه‌ریزی که داریم به روند رو به رشد خودمان ادامه بدهیم و هر چه سریعتر بقا در لیگ برتر را برای خودمان تضمین کنیم. ما باید بازی به بازی بهتر شویم.

وی با اشاره به بازی لنگ‌لنگانه محسن فروزان دروازه‌بان تیم صبا گفت: او در یکی دو صحنه دچار مصدومیت شد که پزشک ما با رفتن بر بالای سر او مصدومیتش را رد کرد. شما نگران او نباشید خدای ناکرده او قصد اتلاف وقت نداشت. تیم حریف فکر می‌کرد که فروزان خودش را روی زمین می‌اندازد تا زمان بازی را تلف کند اما واقعاً اینطور نیست.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پایان خاطرنشان کرد: ما در ادامه بازی‌های دشواری داریم اما خدا را شکر شرایطمان بهتر شده است؛ در چند بازی باقیمانده‌ هم میزبان هستیم که امیدواریم امتیازات لازم را از این دیدارها کسب کنیم.

کمالوند: کامرانی‌فر باید در مورد اشتباهات داوری پاسخ دهد

فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل گسترش فولاد و صبای قم، اظهار داشت: آقای کامرانی‌فر (رئیس دپارتمان داوری) باید در مورد اشتباهات داوری در این دیدار پاسخ دهد. 

وی گفت: بسیاری از اتفاقات این بازی مربوط به مسائل داوری بود. به نظرم داور این بازی حق ما را ضایع کرد. متأسفانه تا حرفی از داوری می‌زنیم کمیته انضباطی ما را احضار می‌کند. از آقایان اصفهانیان و مظفری‌زاده بابت این تصمیمات گلایه دارم، ما نه حرفی می‌زنیم و نه فشاری به داوری می‌آوریم اما از فردا پیگیر قضیه می‌شوم و تا آخرین لحظه دنبال محرومیت شریفی(داور دیدار گسترش فولاد و صبا) خواهم رفت. داوری رفتیم که 5 بازی اشتباه کرده که این اشتباهات نیز تأثیرگذار بوده است اما انگار آقایان چشم خود را روی حقیقت بسته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در ادامه گلایه‌های خود از داور مسابقه تیمش مقابل صبا افزود: نمی‌شود تیمی از اموال خود حدود 13،14 میلیارد تومان هزینه کند اما چون تماشاگر ندارد سرش را ببرند. اگر دوستان در این زمینه برخوردی نکنند من طوری دیگر برخورد خواهم کرد. در هفته قبل مقابل پدیده هدایت ممبینی ناظر بازی بود و تماشاگران این بازی نیز صحنه‌های مشکوک مسابقه را دیدند. حتی عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 با او تماس گرفت، چگونه می‌شود که او در برنامه زنده تلویزیونی به مجری برنامه دروغ می‌گوید. من در 21 سال عمر مربیگری خودم چنین داوری ندیده بودم.

کمالوند با بیان اینکه بازیکنان تیمش در چند صحنه غفلت داشتند، تصریح کرد: مثلاً محمدامین درویشی می‌توانست از فرصت خود برای گلزنی استفاده کند اما در مجموع بازی کاملاً یکطرفه بود و تنها 2،3 توپ به محوطه جریمه ما آمد.

**سیاه جامگان یک - سپاهان یک

میثاقیان: اکبر میثاقیان: شایسته بقا هستیم و می‌جنگیم

اکبر میثاقیان در نشست خبری پس از دیدار تیمش در برابر سپاهان اظهار کرد: بازی سختی بود، می‌دانستیم که هر بازی فینال است و سختی‌های خاص خودش را دارد. باید بازی را می‌بردیم. می‌شد هم پیروز باشیم‌ اما متاسفانه نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

او افزود: نتیجه تساوی مقابل سپاهان بد نیست اما وقتی در انتهای جدول قرار دارید باید پیروز شوید. امروز اوج کار تماشاگران بود و تیم را تشویق کردند. خاطرات ابومسلم برایم تداعی شد و امیدوارم بتوانیم این تیم را حفظ کنیم.

میثاقیان در خصوص داوری مسابقه گفت: در خصوص داوری مسابقه ترجیح می‌دهم صحبت ‌نکنم اما  فکر کنم در صحنه گل سپاهان، مهاجم حریف روی مدافع ما خطا کرد. به نظرم می‌شد که خطا گرفته شود. در کل خسته نباشید می‌گویم ملک، داور خیلی خوب و آینده داری است.

وی افزود: ۶ روز است که به این تیم آمده‌ام، بازیکن کم داریم و کلا ۳ جلسه تمرین داشتیم. امروز اما از بازیکنانم راضی بودم و فکر نمی‌کردم که اینقدر خوب باشند.

او ضمن تقدیر مجدد از هواداران سیاه‌جامگان گفت: امیدوارم که بتوانیم در نهایت در لیگ بمانیم و مایه خوشحالی مردم مشهد باشیم. این تیم شایسته بقاست.

بصیرت: با وجود تلاش زیادمان نتیجه لازم را کسب نکرده‌ایم

مجید بصیرت پس از تساوی تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: باید دست تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم را ببوسم. با وجود تلاش زیادی که تا به اینجای مسابقات داشته‌ایم، نتیجه لازم را کسب نکرده‌ایم.

وی افزود: تیم ما در این فصل بیشترین لطمه را از داوری دیده است اما به دلیل اینکه این اشتباهات سهوی بوده هیچ مشکلی ندارد. امیدوارم تیم‌مان روز‌به‌روز بهتر شود تا بتوانیم جواب محبت هوادارانمان را بدهیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص کیفیت فنی بازی تصریح کرد: نقطه ضعف بازی امروز چمن ورزشگاه ثامن بود. ما در ورزشگاه نقش جهان بازی می‌کنیم که بهترین چمن ایران را دارد. بازی کردن در آن زمین خیلی فرق دارد. فکر می‌کنم اگر شهر مشهد یک ورزشگاه خوب داشته باشد تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان هم که بازیکنان تکنیکی خوبی در اختیار دارند می‌توانند نتایج بهتری بگیرند. امیدوارم تیم‌های مشهدی موفق باشند و بتوانند در لیگ برتر بمانند.

بصیرت در خصوص داوری این دیدار گفت: داوری خوب بود اما به دلیل کیفیت بد چمن برخی از بازیکنان آسیب می‌دیدند و این در بازی وقفه می‌انداخت.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت جسمانی عبدالله ویسی خاطرنشان کرد: ویسی 10 سال است که مربیگری می‌کند اما هیچ‌وقت به اندازه امسال زجر نکشیده است. در برخی از تیمها اگر نتیجه هم نگیرید فشار زیادی روی شما نیست اما سپاهان فرق دارد. ما بهترین تیم ایرانی آسیا هستیم. ما تمام احترامی که برای تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال قائلم اما حرف اول را در آسیا سپاهان می‌زند. ما در ژاپن نیز که بودیم همه تیم سپاهان را می‌شناختند.

مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه این باشگاه 20 بازیکن را از آکادمی به تیم بزرگسالان اضافه کرده است، گفت: همین 20 بازیکنی که به تیم اضافه شده‌اند برای ما یک قهرمانی است این 20 بازیکن یعنی 20 میلیارد پس‌انداز؛ به هواداران حق می‌دهم که می‌خواهند تیم خوبی داشته باشند اما آنها هم باید مانند ما سعی کنند. ویسی روز گذشته به دلیل بیماری خود عمل کرده است و اگر همه چیز خوب پیش برود نیاز به عمل دوم نخواهد داشت. من قبل از اینکه ویسی به اتاق عمل برود با او صحبت کردم و ارنج تیم را خود او به ما داد.

**پیکان صفر - پدیده 2

جلالی: جلالی: ابزار لازم برای مقابل با پدیده را نداشتیم

مجید جلالی پس از شکست 2 بر صفر پیکان مقابل پدیده خراسان گفت: در ابتدا به تیم پدیده تبریک می‌گویم که بازی سزاوارانه‌ای انجام داد. متأسفم در بازی‌هایی که می‌توانیم امتیاز بگیریم، امتیاز از دست می‌دهیم.

وی در افزود: ما امتیازات بازی با صبای قم، صنعت نفت آبادان و این دیدار را از دست دادیم. در دور رفت مسابقات، توقع از ما بالا نبود و دنبال برد نبودیم، همین مسئله باعث شد که راحت نتیجه بگیریم، اما الان که دنبال برد هستیم، نتیجه نمی‌گیریم. متأسفم که چرا نتیجه چنین بازی‌هایی را از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص ناراحتی محمود شیعی، مدیرعامل پیکان از نتیجه بازی و اینکه اعلام کرده کل اعضای تیم پنج میلیون تومان جریمه خواهند شد، گفت: وقتی مدیریت در زمان نتیجه گرفتن پشتیبان تیم است، وقتی نتیجه هم نگیرد، می‌خواهد خودش را نشان دهد. از این مسئله ناراحت نیستم، اما شما نمی‌توانید توقع کنید که بازیکن بیشتر از توانایی‌هایش چیزی را ارائه کند. برای رسیدن به هدف‌های بزرگ نیاز به ابزار است.

مهاجری: سزاوار پیروزی مقابل پیکان بودیم

رضا مهاجری پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا جا دارد روز شهدا را گرامی بداریم و اگر می‌بینید آرامش داریم به خاطر آنهاست. باید به بازیکنانک به خاطر این پیروزی تبریک بگویم. همان‌طور که دیدید، بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم به دو گل برسیم.

وی افزود: پس از گل دوم، فشار پیکان زیاد شد، اما توانستیم بازی را کنترل کرده و در نهایت مقابل تیم شایسته مجید جلالی به برتری برسیم. امیدوارم در سال آینده هم تیم ما نتایج خوبی کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص اعتراض محسن یوسفی به تعویضش گفت: من هیچ وقت پس از تعویض سمت بازیکن نمی‌روم. قطعاً تضمینی نیست که بازیکن تا دقایق آخر بازی کند. اگر چیزی که شما می‌گویید، صحت داشته باشد، با او صحبت خواهم کرد. البته شاید هم قصدی نداشته است.

مهاجری در مورد زوج اکبر ایمانی و میلاد کمندانی گفت: ایمانی خوب کار کرده و به ما کمک کرده است. میلاد هم بازیکن خوبی است. او مدت‌ها دچار مصدومیت بود، اما در حال حاضر به ما کمک می‌کند. اینها زوج نیستند، اما بازیکنان خوبی به شمار می‌روند. باز هم تأکید می‌کنم که بازیکنان ما در این بازی سزاوار برد بودند.

مهاجری همچنین تصریح کرد: کار تاکتیکی را به خوبی انجام دادیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم. این امتیازات می‌تواند ما را به روزهای خوب گذشته بازگرداند. در نیم‌فصل اول، امتیازات زیادی را از دست دادیم که امیدوارم در سال جدید، بتوانیم این امتیازات را جبران کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه پدیده چطور پس از کودتای نافرجام علیه مهاجری توانست سه پیروزی کسب کند، اظهار داشت: ما در زمانی که نتیجه هم نمی‌گرفتیم، به سقوط فکر نمی‌کردیم. قبول دارم با ایجاد اعتماد بین مدیران، بازیکنان و کادر فنی تیم، می‌توانیم روزهای بهتری را نیز رقم بزنیم. ناراحتی من از این اتفاقات به این خاطر بود که می‌ترسیدم باعث شود نتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. ما مربیان عادت داریم ابتدا در خروجی را پیدا کنیم و سپس به کار مربیگری بپردازیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره چمن خوب ورزشگاه شهدای شهر قدس، با ابراز رضایت از این چمن خاطرنشان کرد: زمانی که بازی پیکان مقابل استقلال خوزستان را می‌دیدم، کیفیت چمن واقعاً خراب بود، اما الان چمن ورزشگاه خوب بود. باید از مسئولان تشکر کنم که کیفیت زمین چمن را بهبود بخشیدند. خوشحالیم که در این زمین خوب توانستیم به خوبی ظاهر شویم.

**فولاد صفر - تراکتورسازی صفر

سعداوی: گفته بودم یک بازی سخت پیش رو داریم

نعیم سعداوی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: قبل از هر چیز سال جدید را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و آرزوی فرا رسیدن یک سال پر از موفقیت را برای آنها دارم. قبل از بازی گفته بودم با تیمی بازی داریم که سالیان سال خود را به عنوان یک مدعی در سطح فوتبال ایران نشان داده است که می تواند کار را برای ما سخت کند.

وی ادامه داد: در مقابل ما تیمی هستیم که تازه شکل گرفتیم و با جوانگرایی که انجام دادیم سعی کردیم در مقابل تراکتورسازی با درایت و برنامه ظاهر شویم بر همین اساس دو تاکتیک مختلف برای این دیدار داشتیم. نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و بر همین اساس شاید موقعیت‌های پیش پا افتاده‌ای به تیم حریف دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: ما سعی کردیم ابزارهای خوب تیم حریف مانند استفاده از ضربات ایستگاهی، پرتاب‌های اوت و ضربات کرنر را مهار کنیم اما خطاهای بی‌مورد باعث شد در نیمه اول فشاری را تحمل کنیم و در لاک دفاعی فرو رویم.

سعداوی خاطرنشان کرد: با صحبت‌هایی که بین دو نیمه با بازیکنان انجام دادیم با یک چهره دگرگون و متفاوت نسبت به نیمه اول در زمین مسابقه ظاهر شدیم. من باید بابت این عملکرد خوب بازیکنانم به آنها خسته نباشید بگویم و نشان دادیم که توانایی بالایی داریم؛ شاید در گلزنی دچار مشکل بودیم اما در نیمه دوم یک موقعیت هم به تیم تراکتورسازی ندادیم که کار بسیار بزرگی بود.

وی افزود: ما در نیمه دوم همه کار کردیم به جز اینکه به گل دست پیدا کنیم و شرمنده هواداران شدیم. خیلی دوست داشتم در آخرین بازی سال 95 به یک پیروزی دست پیدا کنیم تا عیدی خوبی به هوادارانمان بدهیم اما با این حال چیزی از ارزش‌های تیم‌مان کم نمی‌شود و زندگی همچنان ادامه دارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به جدول مسابقات که گریزی بنزدید متوجه می‌شوید که در  پایان هفته بیست و پنجم از لحاظ فاصله امتیازات بین تیم‌ها تفاوتی ایجاد نشده است. ما تلاش می‌کنیم مرد روزهای سخت باشیم و این روزهای سخت را تبدیل به یک فرصت کنیم.

سعداوی در پاسخ به این سوال که در پایان دیدار برخی از هواداران فولاد نسبت به نتیجه مسابقه اعتراضاتی داشتند، بیان کرد: هیچ ایرادی ندارد چرا که حقیقت فوتبال همین است. ممکن است برخی از تماشاگران از نتیجه ناراحت باشند اما باید منصف هم باشیم؛ قرار نیست همه اتفاقات در این فصل برای فولاد بیفتد. ما در لیگ امسال جوانگرایی کردیم و همچنین دست به بومی‌گرایی زدیم و مشکلات بودجه اینگونه که می‌دانید پیش رفت. ما در مقابل تراکتورسازی که به میدان رفتیم که نایب قهرمان لیگ است و با این وجود در نیمه دوم حتی یک موقعیت به این تیم ندادیم که نشان می‌دهد پتانسیل بچه‌های ما بسیار بالا است و آینده به آنها تعلق دارد.

وی تصریح کرد: طبیعت فوتبال همین است اما دوست دارم روزی رسم و رسومات به غلط جا افتاده در جامعه ورزش و فوتبال ما از بین برود. باید در این زمینه زحمت کشید و فدراسیون فوتبال، دست‌اندرکاران این رشته و خود باشگاه‌ها یک محیط آرام و سالم را فراهم کنند. شک نکنید مربیان در این محیط کمترین دغدغه را خواهند داشت و با کیفیت بهتر عملکرد خودشان را ارائه می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: ما در نیمه دوم نشان دادیم که تیم با استعدادی هستیم و با ارائه یک عملکرد خوب مقابل تراکتورسازی که از مربی بزرگ و مهره‌های با کیفیتی برخوردار است حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

سعداوی در خصوص مشکل گلزنی فوتبال ایران گفت: من نیز اعتقاد دارم که فوتبال ما در این زمینه دچار مشکل است و بعد از علی دایی شاید تنها یک یا دو بازیکن توانسته باشند در امر گلزنی عملکرد خوبی از خود نشان دهند. ما مهاجمان نوک گلزن به وفور در فوتبالمان پیدا نمی‌کنیم و در این زمینه نیاز به کار روی آکادمی‌ها و فوتبال پایه داریم تا بتوانیم بازیکنان بهتر و با کیفیت‌تری داشته باشیم. استعدادیابی می‌تواند به فوتبال باشگاهی ما کمک کند تا مشکل گلزنی در آن برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در دیدار امروز از بهرام رشیدفرخی که یک بازیکن 24 ساله است در پست مهاجم نوک استفاده کردیم و او در مقابل تیم دوم یا سوم در عملکرد موفق دفاعی به خوبی جنگید، سر زد و وظایف خود را انجام داد. او برای موفقیت بیشتر نیاز دارد به پختگی دست پیدا کند تا بتواند در آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای هواداران فوتبال خوزستان دارد تا در روز دوشنبه از استقلال صنعتی به عنوان نماینده فوتبال ایران همراهی داشته باشد، گفت: ابتدا صمیمانه با تمام وجودم خوشحالم استقلال صنعتی به عنوان یک نماینده شایسته با وجود تمام مشکلات از اعتبار فوتبال ایران تا این مرحله دفاع کرده است. این تیم مردانه و یک‌تنه در آسیا برای اعتبار فوتبال ایران جنگیده است و امیدوارم روزهای خوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تداوم داشته باشد. از هواداران فوتبال استان خوزستان نیز درخواست دارم فارغ از تعصبات و رنگها حمایت جانانه‌ای مانند روزهای حماسی فوتبال این استان که منجر به قهرمانی فولاد شد داشته باشند تا این تیم بتواند کار بزرگ خود را با پیروزی در دیدار خانگی تمام کند.

 

قلعه نویی: امیدمان برای قهرمانی کم است 

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: از مسئولان اهواز به خاطر زمین خوبی که داشتند تشکر می‌کنم. از تریبون شما استفاده کرده و برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. از آنجایی که در اهواز بازی کردیم، امیدوارم استقلال خوزستان نتیجه خوبی بگیرد و در نخستین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده و صعودش را به دور بعد قطعی کند. استقلال خوزستان تیمی جوان و خوب است. از استاندار خوزستان می‌خواهم نگاهی ویژه به این تیم داشته باشد.

وی افزود: سعداوی تیم خوبی درست کرده اما تعجب می‌کنم چرا بعضی اوقات با او برخوردهای نامناسب می‌شود. فولاد یک فوتبال با برنامه بازی می‌کند اما ما امروز آنها را بسته بودیم. حریف بعد از 10 نفره شدن ما توپ و میدان را در اختیار گرفت. امروز فوتبال جاندار و فیزیکی را دو تیم به نمایش گذاشتند. سرعت بازی و تعداد پاس‌ها هم بالا بود اما فرصت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. ما دو موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه با اشاره به شرایط خوب زمین مسابقه گفت: از داوری هم رضایت کامل داریم. از کرمانشاهی تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی انجام داد. با وجود اینکه ما 10 نفره شدیم اما عملکرد تیم داوری خوب بود.

قلعه‌نویی با بیان اینکه بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند ولی ایجاد موقعیت نکردند، تصریح کرد: بازی کردن مقابل فولاد در اهواز سخت است. تیم حریف موقعیتی در این بازی نداشت. اگر ادینیو دقت می‌کرد و قبل از 10 نفره شدن ما موفق به گلزنی می‌شدیم برای ما خیلی بهتر می‌شد. ما باید تلاش و انگیزه‌مان را بیشتر کنیم. فولاد تیم خوبی است و ما خوشبختانه به آنها موقعیت چندانی ندادیم. به نظرم تساوی هم نتیجه بدی نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به زیاد شدن اختلاف امتیاز تیم تراکتورسازی با پرسپولیس آیا همچنان امیدوار به قهرمانی هستند، گفت: امیدمان برای قهرمانی کم‌رنگ است، باید جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان بعد از قهرمانی در لیگ دچار مشکلاتی مالی می‌شوند، خاطرنشان کرد: باید راجع به این موضوع وقت زیادی را صرف کرد و صحبت کنیم.فوتبال ما تکلیفش معلوم نیست؛ آقای سلطانی‌فر باید تکلیف فوتبال را مشخص کند. چرا تیم‌هایی مانند استقلال اهواز، آرارات، راه‌آهن و شاهین بوشهر از بین می‌روند. این نشان می‌دهد در فوتبال ما نه برنامه‌ای وجود دارد و نه کسی پشت این تیم‌ها است. تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان که صنعتی هستند در یک مقطع مدیری می‌آید که به فوتبال علاقه دارد اما در مقطع بعدی مدیری می‌آید که به فوتبال هیچ علاقه‌ای ندارد.

قلعه‌نویی در ادامه تصریح کرد: به فوتبال سلیقه‌ای نگاه می‌شود. وزارت ورزش تبدیل به حیات خلوت بعضی از رئیس‌جمهورها شده چرا که تکلیف ورزش به خصوص فوتبال را مشخص نکرده‌اند. 10 سال پیش هم این حرفها را زدم ولی هیچ توجهی نشد. قبلاً هر کسی رئیس‌جمهور نمی‌شد او را به وزارتخانه می‌آوردند. ما مدیرانی نداشتیم که دلشان برای فوتبال بسوزد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید