هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا

تک امتیاز ارزشمند پرسپولیس و ذوب آهن در آسیا مقابل الهلال و العین

تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به تساوی یک بر یک به ترتیب مقابل الهلال عربستان و العین امارات رضایت دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در ادامه دیدار‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز( سه شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف الهلال عربستان رفت و در دیداری دیگر ذوب آهن مقابل العین امارات به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس 1 - الهلال 1

تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان در چارچوب دیداری از گروه D  این رقابت‌ها از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. برای پرسپولیس محسن مسلمان در دقیقه 68 موفق به گلزنی شد و گل الهلال را کارلوس ادواردو در دقیقه 82 به ثمر رساند.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازی نسبتا خوبی را به نمایش گذاشتند و اجازه ندادند که مهاجمان الهلال فرصت آنچنانی را روی دروازه‌شان خلق کنند. پرسپولیسی‌ها هم یک فرصت خطرناک برای باز کردن دروازه داشتند که با بی‌دقتی وحید امیری این فرصت از دست رفت.

وحید امیری در دقیقه ۱۰ بازی پشت محوطه جریمه الهلال صاحب توپ شد و با یک ضربه پای چپ قصد داشت دروازه را باز کند که توپ را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

در آغاز نیمه دوم باز هم شاهد بازی متعادلی از سوی هر دو تیم بودیم اما پرسپولیسی‌ها با گذشت زمان بر بازی مسلط شدند و کمی بهتر از حریف عمل کردند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با استفاده از معدود فرصت‌های خودشان در دقیقه ۶۸ توسط محسن مسلمان به گل رسیدند. پس از اوتی که وحید امیری به روی دروازه پرتاب کرد با برگشت توپ توسط مدافعان الهلال محسن مسلمان پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه زمینی و زیبا، دروازه الهلال را باز کرد.

در ادامه یاران الهلال فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس آوردند تا اینکه در دقیقه ۸۱ توسط کارلوس ادواردو به گل رسیدند. ارسال کرنر و اشتباه مدافعان پرسپولیس در جاگیری باعث شد ادواردو در فضای خالی و با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند.

نهایتا تلاش دو تیم برای زدن گل برتری تا پایان مسابقه، نتیجه ای دربر نداشت و دربی آسیا در عمان با یک امتیاز برای هر یک از دو تیم پایان یافت.

به گزارش جی پلاس، در دیگر بازی این گروه دو تیم الریان قطر و الوحده امارات در دوحه به مصاف هم رفتند که نماینده قطر توانست با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست دهد.

** برنامه و جدول بازی ها در گروه D:

نهایی (2)

ذوب آهن 1 - العین امارات 1

به گزارش جی پلاس؛  داما از گروه C این رقابت ها امروز دیگر نماینده کشورمان یعنی تیم‌ ذوب‌آهن در امارات به مصاف العین امارات رفت و به تساوی ارزشمند یک بر یک مقابل این تیم که عنوان نایب قهرمانی آسیا را یدک می کشد نیز رسید. این مسابقه از ساعت 18:45 در ورزشگاه خلیفه بن زاید برگزار شد. در این بازی جری بنگسون (57) برای ذوب‌آهن ایران و اسماعیل احمد (76) برای العین امارات گلزنی کردند.

نماینده فوتبال کشورمان در این دیدار با ترکیب رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، علی حمام، مهران درخشان‌مهر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمدرضا حسینی، جری بنسون و مهدی رجب‌زاده به مصاف نماینده امارات میدان رفت.

علی صلاح داور عراقی این دیدار به خالد عبدالرحمان از العین کارت زرد نشان داد.

در دیگر بازی این گروه نیز الاهلی عربستان میزبان بنیادکار ازبکستان است که این مسابقه تا دقیقه 30 با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی دنبال می شد.

** برنامه و جدول بازی ها در گروه C:

20 (2)

 

دیدگاه تان را بنویسید