کارخانه تولید باتری سامسونگ در چین آتش گرفت!

به نظر می رسد داستان بدبختی های سامسونگ در اثر مشکلات باتری پایانی ندارد!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بدون شک داستان دردسرهایی که باتری گلکسی نوت 7 برای سامسونگ و مشتریان این شرکت به بار آورد را شنیده اید، باتری هایی که بیش از حد داغ شده و منفجر می شدند و در نهایت سامسونگ را مجبور به توقف تولید و جمع آوری این گوشی از سطح بازار کردند. در آن زمان انتظار می رود که این گوشی به یکی از محبوب ترین پرچمداران 2016 تبدیل شود اما این اتفاق هیچ وقت نیفتاد. اما داستان سامسونگ و باتری هایش هم چنان ادامه دارد و آخرین خبر در این زمینه شب گذشته منتشر شد. به نظر می رسد که کارخانه Samsung SDI در چین دچار آتش سوزی شده است. برایتان جالب خواهد بود که بدانید سامسونگ در ای کارخانه چه محصولی تولید می کند: بله، باتری!

 

آیا آتش سوزی در این کارخانه به این معنی است که عرضه گلکسی S8 با تاخیر همراه خواهد بود؟ بدون شک سامسونگ نمی خواهد مشکلاتی که منجر به جمع آوری گلکسی نوت 7 از بازار شد برای پرچمدار جدیدش نیز تکرار شود. به نظر می رسد که دلیل آتش سوزی در این کارخانه، باتری های لیتیوم یونی معیوبی بودند که قرار بوده سایر زباله ها دور انداخته شوند. ظاهرا برای خاموش کردن این آتش 110 آتش نشان و 19 ماشین آتش نشانی وارد عمل شده اند.

 

در هر حال آتش سوزی آن چنان گسترده نبوده و کسی نیز آسیب ندیده است. علاوه بر این فعالیت های کارخانه نیز بر اثر حادثه مختل نشده اند و بخش عمده کارخانه طبق روال همیشگی به فعالیتش ادامه می دهد.


منبع: تک شات

دیدگاه تان را بنویسید