ترامپ و اصرارش به گوشی اندرویدی!

به نظر می رسد دونالد ترامپ تمایلی به استفاده از گوشی مخصوص و ایمن خود ندارد و گوشی ساده اندرویدی را ترجیح می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دونالد ترامپ در جریان مراسم تحلیف یک گوشی امن از سرویس مخفی آمریکا دریافت کرد که احتمالا گلکسی S4 مخصوص سرویس مخفی آمریکا است.

 امروز خبرهای جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد ترامپ همچنان در حال استفاده از گوشی هوشمند شخصی خود است و لزومی بر استفاده از گوشی هوشمند مخصوص سیاستمداران نمی‌بیند در واقع در حال حاضر ترامپ از یک دستگاه شنود یا دوربین با قابلیت هک شدن استفاده می‌کند.

 در همین رابطه نیویورک تایمز در نوشت: دونالد ترامپ از یک موبایل اندرویدی ناامن استفاده می‌کند و ظاهرا ترامپ در حین تماشای تلویزیون در کاخ سفید از همین گوشی توییت‌های خود را ارسال می‌کند.

گفتنی است که چندی پیش وسایل ارتباطی شخصی و نا ایمن جان پادستا، از چهره‌های سیاسی دموکرات آمریکا هک شده است و ریسک ترامپ به احتمال زیاد برایش دردسر ساز خواهد بود.

طبق گفته‌های لری جانسون، مامور بازنشسته‌ی سرویس مخفی ایلات متحده آمریکا گوشی‌های هوشمند مخصوص سیاستمداران قابلیت‌های بسیار محدودی دارد و گوشی های ناامن می‌توانند خطر هک شدن را به شدت افزایش دهند. همچنین جانسون اعلام کرده است که من می‌توانم به گونه‌ای وارد اطلاعات موبایل شما شوم که به هیچ عنوان متوجه نشوید.

جالب است بدانید که باراک اوباما، رئیس جمهور اسبق ایالات متحده، از یک گوشی بلک بری ایمن برای دسترسی به توییتر خود استفاده می‌کرد تا از نفوذ هکرها جلوگیری کند.

در هر صورت دونالد ترامپ باید این مسئله را بداند که دیگر یک سیاستمدار است و باید مسئله ایمنی را جدی بگیرد چرا که خطر نفوذ از طرف هکرها وجود دارد و ریسک کردن در مقام ریاست جمهوری قدرت اول دنیا شاید برایش بد تمام شود.

منبع: جی اس ام 

دیدگاه تان را بنویسید