وزیر ورزش و جوانان:

حل مسائل جوانان دغدغه رئیس جمهور است

جلسه شورای عالی جوانان عصر روز دوشنبه (۲۷ دی) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  جلسه شورای عالی جوانان عصر روز دوشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

سلطانی‌فر در این جلسه با اشاره به رویکرد ریاست جمهوری و دولت یازدهم برای حل مسائل جوانان گفت: رویکرد آقای روحانی و دولت یازدهم حل مسائل جوانان و کم کردن دغدغه آنهاست.

وی ادامه داد: هم‌افزایی و هم‌گرایی بین دستگاه‌ها و نهادهای موثر در موضوع جوانان، سیاست مهم ما در وزارت ورزش و جوانان است.

دبیر شورای عالی جوانان درباره مصوبه‌های موجود در لایحه برنامه ششم توسعه گفت: در لایحه برنامه ششم توسعه چند مصوبه خیلی خوب برای جوانان داشتیم و پیش‌بینی ما این است سال آینده دست دولت و وزارت برای حل مشکلات جوانان بازتر خواهد شد.

وزیر  ورزش و جوانان هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته و تعداد جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح ملی، استانی و شهرستانی ارائه کرد و افزود: تا کنون ۱۲ خانه جوان در ۱۲ مرکز استان راه‌اندازی شده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امیدوارم تا پایان سال همه استان‌ها بتوانند از این امکان بهره‌مند شوند. شورای ساماندهی امور جوانان به عنوان کمیته تخصصی شورای عالی جوانان عمل می‌کند و منظم و مرتب در وزارت ورزش و جوانان، استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی همچنین از اهمیت مسائل جوانان و توجه به آنها گفت و ادامه داد: باید بگویم رییس جمهور، اولویت مسائل جوانان و توجه و همراهی دستگاه‌ها برای حل آن را به من همواره یادآور می‌شوند.

دبیر شورای عالی جوانان با اشاره به برگزاری کنگره ملی جوانان گفت: برگزاری کنگره ملی مدیریت جوانان با حضور ٧٠٠ جوان و مدیران مرتبط، همایش بزرگ جوانان و اقتصاد مقاومتی و همایش بزرگ جوانان و ریاست جمهوری از برنامه‌های آینده وزارتخانه است.

همچنین در این نشست صالحی امیری، وزیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر فرهادی، وزیر  علوم، دکتر هاشمی، وزیر  بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر دانش آشتیانی، وزیر  آموزش و پرورش، دکتر پورمحمدی، وزیر دادگستری، ملاوردی، معاون رییس جمهور، دکتر ضیایی، رییس جمعیت هلال احمر کشور، رییس سازمان تبلیغات و معاونین وزرای ورزش و جوانان کشور، تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه بودجه از حاضرین در جلسه بودند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید