بازی جدید نینتندو به نام Switch معرفی شد

کنسول بازی هیبریدی نینتندو سوییچ از شرکت ژاپنی نیتندو معرفی شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این کنسول بازی آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کنسول بازی جدید شرکت ژاپنی و معروف نینتندو، نینتندو سوییج،  پس از مدت زمان زیادی شایعات کوچک و بزرگ بالاخره به صورت رسمی معرفی شده است. این کنسول بازی یک کنسول هیبریدی است که می‌توانید از آن به صورت یک کنسول خانگی یا یک کنسول همراه استفاده کنید.

 نینتندو سوییچ به دلیل سخت افزار قدرتمند، جایگزینی مناسب برای گیمینگ حرفه‌ای در دستگاه‌های همراه مثل گوشی‌های هوشمند قدرتمند است و دارای قیمت به مراتب بهتری است. کنسول بازی نیتندو سوئیچ دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با قابلیت مولتی تاچ و با وضوح تصویر اچ دی است تا عاشقان کنسول‌های همراه با قابلیت‌های لمسی همچون گوشی‌های هوشمند بتوانند از کنسول خود لذت ببرند.

از دیگر ویژگی‌های نیتندو سوییچ باید به 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت‌های حافظه جانبی میکرو SDXC، باتری قدرتمند با طول عمر بین 2.5 الی 6 ساعت، دسته‌های بازی قابلت تعویض با نام جوی کان (JoyCon)، امکان وصل کردن کنسول به داک، سنسور نور، چندین اسپیکر، ورودی جک 3.5 میلی‌متری هدفون و سرویس‌ پرداخت اختصاصی برای بازی‌های آنلاین اشاره داشت.

گفتنی است که نینتدو در رابطه با نیتندو سوییچ اعلام کرده است که این کنسول با قیمت 299.99 دلار از سوم ماه مارس (13 اسفند ماه) در آمریکا، اروپا و ژاپن عرضه خواهد شد. همچنین این کنسول بازی دارای برچسب قیمتی 29 هزار و 980 ین در کشور ژاپن است. لازم به ذکر است که هر بازی برای کنسول نیتندو سوییچ حدود 60 دلار قیمت خواهد داشت که مشابه قیمت بازی‌های کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان است.

در هر صورت کاملا روشن است که شرکت ژاپنی نیتندو قرار است با نینتندو سوییچ با کنسول‌های نسل هشتمی موجود در بازار یعنی پلی استیشن 4 و مایکروسافت ایکس باکس وان رقابت داشته باشد و به احتمال زیاد به دلیل هیبریدی یا همان دو در یک بودن این دستگاه باید منتظر استقبال بسیار زیاد نسبت به این کنسول باشیم.

 

منبع: جی اس ام 

دیدگاه تان را بنویسید