خبرفوری از بنزین در سال 1403/ تنها روش بنزین زدن اعلام شد!

اوجی وزیر نفت اعلام کرد که از ۱۰ روز دیگر فقط با کارت سوخت شخصی می‌توان بنزین زد و این مسئله ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جواد اوجی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در نوروز امسال، روزانه ۶ تا ۷ میلیون لیتر افزایش مصرف بنزین داشیم اما بنزین در تمام جایگاه‌ها تامین شد.

قانونگذار وزارت نفت را مکلف کرده که در سال ۱۴۰۳، ۹۵ درصد فرآیند سوختگیری از طریق کارت‌های سوخت انجام شود.

با توجه به اینکه ممکن بود مردم در تعطیلات نورور آمادگی لازم را نداشته باشند و کارت سوخت همراهشان نباشد، دستور دادیم که کارت سوخت جایگاه در اختیار مردم قرار گیرد.

اما با توجه به وظیفه ما در مدیریت مصرف سوخت از طریق استفاده از کارت‌های سوخت شخصی، در هفته‌های آتی إن شاء اللّٰه عملیات سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت شخصی انجام خواهد اخذ شد.

یکی از راه‌های کنترل مصرف بنزین استفاده از کارت سوخت خودروهاست و انشالله با آمادگی لازم از یک هفته تا ۱۰ روز آینده، فرآیند سوخت‌گیری تنها از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام خواهد شد. 

منبع: ایرنا

 

 کارت سوخت اضطراری پمپ‌بنزین‌ها جمع نمی‌شود

بعد از اعلام وزیر نفت مبنی بر سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از 10 روز آینده، این گمانه‌زنی در برخی رسانه‌ها مطرح شد که کارت آزاد دیگر در جایگاه‌ها موجود نخواهد بود و حتی برخی خبرها از خرید و فروش کارت سوخت شخصی در فضای مجازی حکایت داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت اضطراری در جایگاه‌ها همچنان وجود خواهد داشت و لزوم استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی به معنای جمع‌آوری کامل کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها نیست.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید