برق کدام مناطق اختلال دارد؟ + اسامی

وزارت نیرو از اختلال محدود شبکه برق در ۴ استان درپی بارش برف خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بارش برف سنگین در برخی از مناطق غرب و شمال غرب کشور موجب بروز اختلال محدودی در شبکه برق برخی از بخش‌های روستایی این مناطق شد که گروه‌های عملیاتی صنعت برق در جهت رفع این مشکلات تلاش می‌کنند.

وزارت نیرو اعلام کرد: بارش برف سنگین در مناطق غرب و شمال غرب کشور موجب برخی اختلالات محدود در چند انشعاب روستایی بوده است که با بازگشایی راه‌ها و رفع مسدودی توسط  نیروهای راهداری تا دقایق و ساعات آتی، این اختلالات با تلاش بی‌وقفه گروه‌های عملیاتی صنعت برق به طور کامل برطرف خواهد شد.

اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی و کردستان از جمله استان‌هایی هستند که با برخی از این اختلالات ناشی از بارش برف سنگین در انشعاب‌های روستایی مواجه شده‌اند، از جمله ٢١٤ اشتراک روستایی در آذربایجان شرقی، 700 اشتراک روستایی در اردبیل و 400 اشتراک روستایی در آذربایجان غربی و 900 اشتراک روستایی در کردستان برای ساعاتی تحت تأثیر قرار گرفتند.

 

برف شدید

 

بر این اساس واحدها گروه‌های عملیاتی در شرکتهای توزیع برق مناطق مذکور با آمادگی کامل در حال رفع موارد هستند و خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در روند خدمت رسانی به هموطنان وجود ندارد.

این گزارش حاکی است پیرو هشدار سازمان هواشناسی در خصوص شرایط نامساعد جوی و تقویت سامانه جدید بارشی در سطح استان کردستان، ٥٨ گروه عملیاتی، ١١ مرکز عملیات و اتفاقات شهری و ٣٥ مرکز عملیات و اتفاقات روستایی مجهز در سطح استان برای رفع ناپایداری‌های احتمالی در اثر بارش برف و باران، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

دیدگاه تان را بنویسید