پیش بینی جدید در مورد آیفون SE 4

اپل احتمالاً در آیفون SE 4 از باتری آیفون 14 استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ظاهراً اپل در کنار طراحی آیفون 14، می‌خواهد از باتری این گوشی هوشمند هم در آیفون SE 4 استفاده کند.ید

دیجیاتو نوشت: اپل روی نسل چهارم آیفون SE کار می‌کند که انتظار داریم با طراحی کامل متفاوت با نسل قبلی از راه برسد. حالا گزارشی جدید مدعی شده است که اپل برای آیفون SE 4 به سراغ باتری آیفون 14 خواهد رفت.

طبق گزارش مک‌رومرز، اپل ظاهراً درحال تولید آزمایشی آیفون SE جدید با باتری لیتیوم یونی با شماره مدل A2863 است که قبلاً شاهد استفاده از این شماره مدل برای باتری نسخه پایه آیفون بوده‌ایم. درحقیقت این شماره مدل برای باتری آیفون 14 است. درحالی‌که آیفون SE 3 به باتری 2018 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است، آیفون SE 4 به باتری 3279 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد.

استفاده از باتری قدیمی برای کاهش هزینه‌ها در آیفون SE 4

طبق گزارش‌ها، اپل روی نسل جدیدی از باتری‌ها برای آیفون 16 کار می‌کند که درزمینه مدیریت حرارت عملکرد بالاتری نسبت به نسل قبلی باتری‌ها خواهد داشت. بااین‌حال اپل می‌خواهد به استفاده از باتری‌های قدیمی در آیفون SE بعدی ادامه دهد که علت آن، کاهش هزینه‌های تولید خواهد بود.

توسعه قطعات جدید برای آیفون SE جدید روی هزینه نهایی آن تأثیر می‌گذارد، بنابراین استفاده از باتری‌های موجود در این محصول منطقی به نظر می‌رسد؛ چرا که سری آیفون SE گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه اپل را تشکیل می‌دهند.

اپل علاوه بر باتری، می‌خواهد از طراحی مشابه آیفون 14 هم در نسل جدید آیفون SE استفاده کند و حتی به سراغ پورت USB-C به‌جای لایتنینگ برود. با توجه به این موارد، دیگر خبری از دکمه هوم در آیفون SE 4 نخواهیم بود و این محصول با ناچ و سیستم فیس آیدی از راه می‌رسد.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کرد که نمونه آزمایشی آیفون اس‌ای ۴ به باتری آیفون 14 مجهز شده است، بنابراین شاید در نمونه نهایی اپل به سراغ یک باتری دیگر برود. با توجه به فاصله تقریباً زیادی که تا معرفی نسل بعدی آیفون SE داریم، همچنان باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات باقی بمانیم.

دیدگاه تان را بنویسید