زمان واردات خودرو جانبازان مشخص شد

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت، اعلام کرد: در ابتدای امر توافق با شرکت‌ها برای واردات خودروی جانبازان صورت گرفت، اما در برخی موارد، نکاتی وجود دارد که هنوز مورد توافق میان سازمان حمایت و بنیاد شهید قرار نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهدی ضیغمی در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا، در رابطه با آخرین وضعیت واردات خودروی جانبازان، گفت: در رابطه با  خودروی جانبازان، طبق توافق صورت گرفته، به این نتیجه رسیدیم که بتوانیم مصوبه هیأت وزیران را در اسرع وقت تغییر دهیم؛ چرا که درصدی که در بحث سود و خدمات برای جانبازان در این مصوبه در نظر گرفته شده، مقداری زیاد است.

تسنیم نوشت: رئیس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: دوستان بنیاد شهید انتظار دارند که این درصد کمی کاهش پیدا کند؛ این موضوع از روش‌های عادی امکان‌پذیر نیست، بنابراین ما درخواست خود به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کردیم و ظرف چند روز آینده، وزارت صمت به هیأت وزیران تقدیم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم تغییراتی حاصل شود، تصریح کرد: ایجاد تغییرات سبب خواهد شد که روند واردات خودرو جانبازان بسیار سهل و آسان‌تر شود.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت، اعلام کرد: در ابتدای امر توافق با شرکت‌ها برای واردات خودروی جانبازان صورت گرفت، اما در برخی موارد، نکاتی وجود دارد که هنوز مورد توافق میان سازمان حمایت و بنیاد شهید قرار نگرفته است؛ اما امیدوار هستیم اگر امکانی برای توافق در بحث کاهش قیمت وجود داشته باشد، صورت گرفته و با اصلاحات مدنظر در مصوبه، ظرف احتمالاً یک ماه آینده واردات انجام شود.

دیدگاه تان را بنویسید