سعید آقاخانی از «نون‌خ» جدید خبر داد + فیلم

گمانه‌ها درباره ساخت فصل جدید «نون‌خ» از مدت‌ها پیش آغاز شد. در جدیدترین جزئیات تکلیف پخش این سریال برای نوروز 1403 روشن شد، نکته‌ای که سعید آقاخانی کارگردان این سریال با گذاشتن فیلمی در صفحه مجازی خودش به این حدس و گمان‌ها و اظهارنظرها پایان داد که تولید سریال در دستور کار است و نوروز 1403 هم روی آنتن خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روزهایی که حرف از «پایتخت»، «نون‌خ» و «زیرخاکی» است سعید آقاخانی و همکارانش فصل جدید ماجراهای نورالدین خانزاده را آغاز کرده‌اند.

پیمان جبلی در دانشگاه صداوسیما از 16 سریال جدید و اصطلاحاً دوربین روشن رسانه ملّی گفت، در حالی که بسیاری از کانال‌های مجازی و برخی رسانه‌ها این نکته را مطرح می‌کردند که دستِ تلویزیون از تولید سریال‌های جدید خالی است.

پیگیری‌های تسنیم و گفت‌وگو با رئیس سازمان صداوسیما موضوع ساخت «پایتخت» و «زیرخاکی» و فعالیت کارگردانان موفق را بر سر زبان‌ها انداخت. تا روز گذشته که سیمافیلم هم نسبت به این نکته واکنش نشان داد و چراغ سبز دیگری روشن کرد که برندها حفظ می‌شوند.

اما گمانه‌ها درباره ساخت فصل جدید «نون‌خ» از مدت‌ها پیش آغاز شد. در جدیدترین جزئیات تکلیف پخش این سریال برای نوروز 1403 روشن شد، نکته‌ای که سعید آقاخانی کارگردان این سریال با گذاشتن فیلمی در صفحه مجازی خودش به این حدس و گمان‌ها و اظهارنظرها پایان داد که تولید سریال در دستور کار است و نوروز 1403 هم روی آنتن خواهد رفت.

در این ویدئو اقوام ایرانی نشان داده می‌شود که سعید آقاخانی هم به آن اشاره می‌کند: هدف‌مان از ساخت این سریال گردهم‌آوردن اقوام و توجه به ویژگی‌های اقوام ایرانی است که همه زیر یک پرچم‌اند.

گفته می‌شود «نون‌‌خ5» قرار است علاوه بر سیستان و بلوچستان به روستای خاوه، کردستان و چابهار و کرمان هم برود. توجه به محورهای موضوعی محیط زیست و میراث فرهنگی و مسائل اقوام کماکان در دستور کار سعید آقاخانی و همکاران او خواهد بود.

درباره بازیگران هم کماکان گمانه‌زنی‌هایی مطرح می‌شود که حمیدرضا آذرنگ در ترکیب بازیگران خواهد بود، مذاکراتی با علی صادقی شده است. احتمالاً پای بازیگران جدیدی همچون ساناز سماواتی هم به این سریال باز خواهد شد.

این‌طور که خبرها به گوش می‌رسد سریال همچون سنوات قبل در 25 قسمت ساخته خواهد شد، مجموعه‌ای که تاکنون 4 فصل آن تولید شده است و جزو آثار پرمخاطب تلویزیون به‌شمار می‌رود.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال تلویزیونی‌اند.

حجم ویدیو: 9.92M | مدت زمان ویدیو: 00:01:25 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید