جی پلاس؛

روش تهیه سرکه انار

سرکه انار یکی از موادی است که به دلیل طعم متمایزش در بسیاری از دستورهای غذایی گنجانده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از مجله سلامتی: انار یکی از میوه های زمستانی مورد علاقه کودکان و بزرگسالان و  میوه  بهشت ​​به شمار می رود.

 

فایده و خاصیت انار

 

علاوه بر داشتن فواید بسیاری برای سلامتی، منبع غنی آهن و آنتی اکسیدان هایی به نام پانیکالاژین است. انار از سلول ها در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند. دانه های آن همچنین حاوی درصد بالایی از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است. ممکن است برخی فکر کنند که انار را فقط می توان به صورت قرص یا آب میوه خورد، اما راه های زیادی وجود دارد که می توان از آن بهره مند شد.

 

روش تهیه سرکه انار

 

سرکه انار یکی از موادی است که به دلیل طعم متمایزش در بسیاری از دستورهای غذایی گنجانده شده و می توان آن را در خانه فقط با یک فنجان انار و 2 فنجان سرکه و با استفاده از وسایلی که به خوبی استریل شده اند تهیه کرد.

طرز تهیه سرکه انار اینگونه است که ابتدا آب را در یک قابلمه به جوش آب بیاورید و سپس با روش بنماری یک کاسه  سرکه را  در آب داغ قرار دهید تا سرکه با بخار گرم شود سپس دانه های انار را در ظرف استریل شده بریزید و سرکه داغ را روی آنها بریزید سپس در ظرف را محکم ببندید و آن را به مدت کمتر از 8 روز در آفتاب قرار دهید، سپس آن را در یک کاسه یا بطری استریل شده بریزید و سپس آن را  برای روی سالاد استفاده کنید.

دیدگاه تان را بنویسید